چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

قيمت لوله مانيسمان

لوله مانيسمان

قيمت لوله مانيسمان

لوله مانيسمان يكي از پر كاربردترين مقاطع فولادي مي باشد كه در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي مورد استفاده قرار مي گيرد.
لوله هاي مانيسمان كه با نام هاي بدون درز نيز شناخته ميشوند با توجه به نامشان،هيچ درزي بر روي اين لوله ها نمي باشدو همچنين در اصطلاح علمي به آنها سيم لس(Seamless pipe) گفته ميشود.
اين لوله ها به وسيله كشش يك شمش تو پر روي يك ميله حفره ساز براي ايجاد پوسته تو خالي ساخته مي شوند.
شركت آهن ايرانيان به عنوان يك شركت فعال در زمينه واردات لوله مانيسمان اقدام به عرضه اين محصول فولادي نموده و از مراجع اصلي در تعيين قيمت لوله مي باشد.

تاريخچه لوله مانيسمان
لوله مانيسمان براي اولين بار توسط برادران مانيسمان اختراع شد و علت اين نام گذاري نيز همين مي باشد. در ميان لوله هاي موجود در بازار لوله هاي بدون درز اهميت و كاربرد بسياري دارند. اين نوع از لوله ها روش ساخت ويژه خود را دارند و به دليل نبود درز در آن ها، در صنايع حساس به كار برده مي شوند.

 

در صنعت، لوله هاي مختلفي اعم از لوله هاي فولادي، لوله هاي ضدزنگ (استنلس استيل)، لوله آلياژ و لوله بويلر وجود دارد. لوله مانيسمان كه به آن لوله بدون درز نيز گفته مي شود لوله اي است كه روش توليد و ساخت آن به نحوي است كه بدنه اي يك دست و بدون درز دارد و هيچ نوع جوش كاري بر روي آن صورت نگرفته است.

 

اين لوله ها به دليل يكدست بودن و بدون درز بودنشان نسبت به ساير لوله ها محكم تر هستند و قيمتي بالاتر از ساير لوله ها دارند. موارد استفاده گوناگوني براي لوله هاي مانيسمان در رده هاي مختلف وجود دارد.

قيمت خريد لوله مانيسمان رده 20 بيست قيمت خريد لوله مانيسمان رده 40 چهل قيمت خريد لوله مانيسمان رده 80 هشتاد |

 

كاربرد لوله مانيسمان

لوله هاي مانيسمان داراي كاربرد ويژه و گسترده اي مي باشد كه مهم ترين آنها شامل:

1-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط فشار قوي

2-لوله هاي مانيسمان استيل جهت خطوط صنايع غذايي و دارويي

3-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط هيدروليك

4-لوله هاي مانيسمان جهت خطوط نفت و گاز

 

مانيسمان يك برندي است كه چون اولين لوله بدون درز (Seamless) وارد شده در ايران مي باشد اين لوله ها با اين اسم در بازار شناخته مي شوند.

مانيسمان با وجود وزن كم، داراي پتانسيل زيادي براي حمل مقدار زيادي وزن است. به همين دليل است كه از آن براي ساخت دوچرخه استفاده ميشود.
لوله هاي فولادي مانيسمان براي انتقال سيالات مانند، آب، نفت، گاز و ديگر مايعات استفاده مي شود.
لوله هاي مانيسمان براي ساخت و ساز عمومي كاربرد دارد.

لوله مانيسمان چيست؟

نحو? ساخت لوله مانيسمان
لوله بدون درز مانيسمان به صورت بيرون آمدن (Extruding) توسط قالب هاي مختلف توليد مي شود. اصولاً توليد لوله هاي بدون درز مستلزم فرآيندي است كه طي آن يك شمش فولادي تبديل به لوله مي گردد. اين لوله ها معمولاً از شمش هاي فولادي توليد مي شوند اما توليد آن توسط مقاطع چهارگوش نيز امكان پذير است ولي هزينه را بالا مي برد. براي ساخت لوله فلزي بدون درز يا لوله مانيسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنين استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده مي شود.

 

طراحي اين لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل هاي ويژه اي نياز دارد كه در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شود. هر چه قدر فشار سيال بيشتر باشد ضخامت لوله نيز افزايش خواهد يافت. در برخي از روش هاي توليد اين لوله ها، عمليات حرارتي خاصي بايد به كار رود. انتخاب روش توليد لوله مانيسمان بر اساس نيازهاي منطقه اي و امكانات كارخانه سازنده تعيين مي شوند.

لوله فولادي با توجه به روش توليد به عنوان لوله مانيسمان، نورد گرم و جوش داده شده كه توسط خم و جوشكاري ورق فولادي ساخته ميشوند، دسته بندي ميشوند. دو نوع لوله فولادي وجود دارد، يكي لوله بدون درز و ديگري يك درز جوش داده شده در طول لوله دارد. هر دو داراي كاربردهاي متفاوت هستند. لوله هاي سيم لس معمولا وزن كمتري دارند و ديوارهاي نازك تر دارند. آنها براي دوچرخه ها و حمل مايعات استفاده مي شوند. لوله هاي درزدار سنگين تر و سخت تر هستند. لوله هاي مانيسمان به دليل ساختار محكم و سبك براي ساخت دوچرخه استفاده مي شود. فولاد ايرانيان از گذشته تا به امروز در زمينه فروش لوله مانيسمان فعاليت داشته است.

 

در ايران، به لوله سيم لس، لوله مانيسمان نيز ميگويند. مانيسمان، مهندس آلماني است كه اين روش را اختراع كرده است. در ميان انواع لولهها، لوله مانيسمان به دليل داشتن ساختار همگن در طول لوله، بسيار محكم ميباشد. فرآيند توليد لوله هاي مانيسمان در پايان قرن نوزدهم آغاز شد.

 

مراحل توليد لوله مانيسمان

در ابتدا شمش هاي فولادي را برش مي زنند. سپس شمش ها را داخل كوره هاي قوسي كه با استفاده از سوخت گاز گرمادهي مي شوند گرم مي كنند تا به مرحله سرخ شدن برسد. با استفاده از دستگاه الانگيتور سطح شمش ها را گرد مي كنند. بعد از آن شمش ها را به وسيله لخ پرس سوراخ مي كنند.

 

در مرحله شليك سمبه، سمبه را به داخل شمش فولادي شليك مي كنند كه با سرعتي بالا سمبه اي به طول ?? متر را داخل شمش فولاد مي كنند. در مرحله بعد اگر لوله مقدار كمي تاب داشته باشد آن را تاب گيري مي كنند تا صاف و يكدست شود. در اين مرحله سمبه را از داخل لوله جدا مي كنند. در مرحله بعد سر و ته لوله را گرفته و لوله به حالت گرد در مي آيد. در مرحله كشش، لوله را به اندازه هاي گوناگون تا ?? متر تحت كشش قرار مي دهند. پس از آن لوله را با آب و با فرآيندي خاص خنك مي كنند. لوله خنك شده را به دلخواه مشتري برش مي دهند. در مرحله آزمايش به وسيله كامپيوتر لوله را تست مي كنند تا ضايعات از مابقي جدا گردد. در مرحله پاياني لوله ها را به شكل شش ضلعي با تسمه محكم مي بندند و آماده بارگيري مي كنند.

اين لوله ها درز ندارند، يعني درزي كه در لوله هاي ديگر جوش داده مي شود در اين لوله وجود ندارد همين موضوع باعث بالا رفتن ميزان استحكام لوله ها مي شود. به طور كلي اين لوله ها با قطرهاي كم ساخته مي شود زيرا ساخت اين نوع لوله با قطر زياد سخت و هزينه بر مي باشد.

 

مقايسه لوله مانيسمان با ساير لوله هاي صنعتي


لوله مانيسمان، لوله هاي فولادي درزدار و انواع لوله فلزي براي نصب در شرايط ويژه نظير فشارهاي عملياتي بالا طراحي شده اند. البته ساير لوله هاي صنعتي نظير لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي (UPVC) نيز قابليت نصب در فشار معمولي و فشار بالا را دارند اما در برخي موارد بنا بر صلاحديد مهندسان بايد از نوع به خصوصي لوله و اتصالات در سيستم هاي لوله كشي و تأسيسات استفاده شود.

 

لوله پوش فيت، لوله پلي اتيلن و لوله يو پي وي سي اكثراً براي انتقال آب و فاضلاب در شبكه هاي مختلف مناسب هستند. انواع لوله صنعتي صرف نظر از كاربردهاي آن ها، داراي ديواره بسيار مقاومي هستند و مي توانند در برابر تغييرات شرايط محيط پايدار بمانند.

 

ساخت لوله مانيسمان در ايران


براي اولين بار در ايران لوله مانيسمان يا بدون درز در دو مرحله خشن كاري و ظريف كاري ساخته شد. اين لوله ها حداكثر تا قطر ?? اينچ توليد مي شوند و لوله هاي با درز در قطرهاي بالا توليد مي شوند. در موارد خاص توانايي ساخت لوله هايي بدون درز تا قطر ?? اينچ نيز گزارش شده است.

 

خواص لوله مانيسمان

لوله هاي مانيسمان در اندازه هاي مختلف توليد مي شوند. با اين حال، در توليد لوله با قطر بزرگ محدوديت وجود دارد. لوله هاي مانيسمان به طور گسترده اي در توليد اتصالات لوله اي مانند زانو استفاده مي شود. بعضي خواص لوله را مي توان در طول توليد كنترل كرد. به عنوان مثال، قطر لوله اغلب  بسته به نحوه استفاده از آن، تغيير مي كند. قطر اين لوله ها از لوله هاي كوچك استفاده شده براي توليد سوزن هاي زير جلدي، تا لوله هاي بزرگ تغيير مي كند. قطرهاي بزرگ، براي انتقال  گاز در سراسر شهر است. همچنين  ضخامت ديواره لوله مي تواند كنترل شود. اغلب نوع فولاد نيز بر استحكام و انعطاف پذيري لوله تاثير ميگذارد. ديگر مشخصات قابل كنترل شامل طول و مواد پوشش است.

 

لوله مانيسمان، در اطرافش، همگني عالي را دارد. به همين دليل در برابر فشار داخلي و پيچ خوردگي بسيار مقاوم است. با توجه به اين ويژگيها، لوله مانيسمان بطور گستردهاي در حفاري و پالايش نفت و گاز طبيعي استفاده مي شود.

 

جوش لوله هاي درزدار به عنوان يك نقطه ضعف و آسيب پذير در برابر شكست و خوردگي ديده مي شود. لوله هاي فولادي جوش داده شده مي توانند فشار كاري كمتري نسبت به لوله مانيسمان داشته باشند. (حدود 20 %) همچنين مقاومت دربرابر خوردگي لوله هاي مانيسمان بالاتر از لوله هاي درزدار است.

 

لوله هاي مانيسمان را براي جوش پذيري آزمايش نمي كنند. در صورتي كه براي لوله هاي جوش داده شده، حتما اين كار انجام ميشود.

لوله مانيسمان رده 20 بيست لوله مانيسمان رده 40 چهل لوله مانيسمان رده 80  هشتاد |

(0)

(0)

لوله گاز API سپاهان اي پي آي

لوله api سپاهان اصفهان قيمت به روز

مشخصات فني لوله API


موسسه نفت آمريكا (American Petroleum Institute) كه به اختصار API ناميده مي­شود، بزرگترين و تنها موسسه­ي ملي تامين كننده­ي همه جانبه­ي تجهيزات صنايع نفت و گاز خام در ايالت متحده­ي آمريكا مي­باشد. انجمن داراي بيش از 625 عضو از بين شركت­هاي بزرگ بوده كه در صنايع اكتشاف و توليد و بازاريابي نفت، خطوط لوله و تجارت دريايي و ارائه­ي خدمات فعاليت دارند. ماموريت موسسه نفت آمريكا برقراي امنيت در صنعت سراسر جهان و به منظور بالا بردن اطمينان جهاني براي سرمايه­گذاري در صنعت نفت و گاز طبيعي آمريكا مي­باشد.

 

استانداردهاي لوله API


API شامل 685 استاندارد و دستورالعمل­هاي اجرائي مي­باشد. تعداد زيادي از اين استاندارد­ها در قوانين دولتي و فدرال گنجانيده شده­اند و همچنين در موسسه بين المللي استاندارد سازي (International Standardization Organization (ISO)) به تصويب رسيده­اند. فعاليت­هاي API طي 85 سال گذشته منجر به پيشرفت تجهيزات صنايع نفت و پتروشيمي و همچنين استاندارد­هاي عملياتي شده است. استاندارد­ها و دستورالعمل­هاي اجرائي API شامل همه­ي بخش­هاي صنعت نفت و گاز مي­باشند و كليه­ي استاندارد­ها براي استفاده­ي كاربردي از تجهيزات و مواد قابل تعويض و روش­هاي مهندسي بدون نقص، قابل استفاده هستند.

 

متريال انتخابي مورد استفاده در كاربرد­هاي نفتي مي بايست الزامات استاندارد­هاي موسسه نفت آمريكا (API)، انجمن تست مواد آمريكا (ASTM) و موسسه­ي ملي استاندارد­هاي آمريكا (ASNI) را در برداشته باشند. كليه­ي استاندارد­ها داراي طراحي پيچيده همراه با مشخصات و آزمايش­هاي استاندارد­سازي مي­باشند. خطوط لوله­ي طراحي شده بر اساس اين استاندارد­ها، از نظر كيفي و ايمني طراحي قابل اعتماد مي­باشند.

 

گريد لوله API


گريد لوله در واقع توضيح دهنده­ي متريال يا جنس لوله مي­باشد. استاندارد­هاي مختلف، تعاريف مختلفي براي جنس­ لوله­هاي آب، نفت و گاز تعريف كرده­اند. هر گريد لوله، تركيب شيميايي، خواص مكانيكي و شيميايي و در نتيجه كاربرد و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد.

 

استاندارد API 5CT


استاندارد­هاي API 5CT مشخصات الزامي گريد­هاي API لوله­هاي فولادي مورد استفاده در جداره و مغزي چاه را مشخص مي­كند.

اين استاندارد معادل با استاندارد ISO 11960 مي­باشد. در اين استاندارد، گريدهاي لوله­هاي فولادي به دسته­هاي H40، J55، K55، N80-1، L80-Q، L80-9Cr، L80-13Cr، C90-1، T95-1، C110، P110 و Q125 تقسيم بندي مي­شوند. انتخاب فولاد مورد استفاده در هر سيستم وابسته به شرايط كاري مي­باشد. در سيستم­هاي نفت و يا گاز طبيعي، زماني كه مقدار بسياري كمي از هيدروژن سولفيد (H2S) به صورت محلول حضور داشته باشد، شرايط سرويس ترش ناميده مي­شود. گاز هيدروژن سولفيد علاوه بر اين­كه براي سلامتي انسان و ساير موجودات زنده خطرناك مي­باشد،به طور قابل توجهي عملكرد لوله­هاي فولادي را تحت اثر قرار مي­دهد. حضور هيدروژن سولفيد و اثر منفي آن بر فولاد منجر به ترك خوردگي همراه با تنش (SCC ) مي­شود. با توجه به شرايط كاري نامناسب در حضور هيدروژن سولفيد، گريد­هاي فولادي API بايد با دقت بيشتري انتخاب شوند.كنترل پارامتر­هاي بحراني مانند ريز ساختار، تركيب شيميايي، عمليات­هاي حرارتي حين فرآيند منجر به افزايش يافتن مقاومت به ترك خوردن در اثر خوردگي توام با تنش ناشي از حضور هيدروژن سولفيد مي­باشند. اين گريد­هاي اختصاصي، به طور قابل توجهي مقاومت فولاد­هاي API را افزايش داده و مطابق با استاندارد­هاي NACE TM 0177 و IRP 1.8 توليد مي­شوند.

 

گريد­هاي API قابل استفاده در شرايط معمول سرويس شامل فولاد­هاي زير مي­شوند:

 

API H40: متريال متداول مورد استفاده در خطوط لوله بر اساس مشخصات تعيين شده در استاندارد API 5T مي­باشد.

API J55: اين فولاد نيز مورد استفاده زيادي در خطوط لوله داشته، و شباهت زيادي به گريد API K55 دارد، اما گريد J55 تنش تسليم كمتري نسبت به K55 دارد.

API K55: اين گريد بيشترين استفاده را در جداره­هاي چاه داشته و مطابق با الزامات API 5CT ساخته و مورد استفاده قرار مي­گيرد.

API N80 TYPE I: گريد ارزان قيمت قابل جايگزيني با گريد API N80 كوئنچ و تمپر شده (ديواره هايي با ضخامت كمتر از inch 0.5) مي­باشد. انرژي جذب شده از تست ضربه مي­بايست شرايط API SR16 را برآورده كرده كه كمتر از انرژي جذب شده براي فولاد N80 كوئنچ و تمپر مي­باشد.

API N80 Q: متريال ساخته شده مطابق با استاندارد API 5CT بوده و مي­بايست كوئنچ و تمپر شود.

API R85: گريد API با الزام استحكام تنشي در محدوده گريد­هاي T95 و USS C95 بوده با اين تفاوت كه الزامي براي سختي آن در استاندارد تعيين نشده و مطابق با استاندارد نيازي به انجام آزمون براي بررسي خوردگي توام با تنش سولفيدي نمي­باشد و به همين دليل براي استفاده در چاه­هاي ترش توصيه نمي­شود.

 

مشخصات فني لوله گاز سپاهان


لوله گاز API سپاهان -  لوله گاز خانگي در شاخههاي 6 متري توليد و به بورس لوله و اتصالات عرضه ميشود. گروه صنعتي سپاهان اين لولههاي گازي را از ورق آهن Gr_BPSL2 توليد ميكنند. همچنين در ليست مشخصات انواع لوله گاز API و درزدار سبك، ضخامت لوله و وزن لوله نيز نوشته شده كه با توجه به مهندسي لولهكشي ساختمان و پروژه خود ميبايست بررسي نماييد كه اين نوع لولهها براي كار شما مناسب خواهد بود يا بايد از لوله مانيسمان براي لوله كشي گاز استفاده نماييد. همچنين از ديگر مشخصات فني لوله گاز كه در ليست آن نوشته شده تعداد هر شاخه در بنديل آن و وزن كل بنديل ميباشند.
مشخصات فني لوله مانيس گاز خانگي سايز 1/2 اينچ با ضخامت 2.8 ميلي متر و وزن هر متر لوله گاز 1/2 اينچ نيز 1.28 كيلوگرم است. وزن شاخه شش متري لوله گاز 7.68 كيلوگرم است. در هر بنديل خروج پيدا كرده از كارخانه لولهسازي سپاهان اصفهان در اين سايز 169 عدد لوله يك دوم اينچ API است.
ضخامت لوله گاز خانگي سايز 3/4 اينچ يك دهم ميلي متر بيشتر از سايز قبلي بوده و 2.9 ميليمتر است. وزن يك متر لوله گاز خانگي سه چهارم اينچ 1.7 كيلوگرم و وزن شاخه كامل اين لوله 10.7 كيلوگرم ميباشد.
لوله گازي API 5L سايز يك اينچ ضخامت 3.4 ميليمتر داشته و براي مصارف توكار استفاده ميشود. وزن يك متر لوله گازي يك اينچ 2.56 كيلوگرم است و قيمت آن را نيز ميتوانيد با شمارهگيري با مجموعه گالواپايپ بورس فروش و ارائه قيمت آنلاين بازار لوله و اتصالات آهن ايرانيان ، 09123649705 تماس حاصل فرماييد.
ضخامت لوله مانيسگاز سايز 1/41 اينچ 3/6 ميلي متر بوده و وزن كل شاخه 6 متري اين سايز نيز 20.58 كيلوگرم است. انواع لوله مانيسمان و لوله گازي به صورت كيلويي هم به فروش ميرسند و همانطور كه در بالا ذكر كرديم قيمت لوله مانيسمان كيلويي هم از قيمت لوله گاز بيشتر خواهد بود.

 

اطلاعات كلي در موردلوله گاز تو كار (مانيس گاز)

 

لوله گاز سپاهان براي مصارف خانگي تحت استانداردهاي بين المللي API 5L و ملي ISIRI 3574 با برند ثبت شده مانيس گاز ، جايگزين لوله هاي     بدون درز(شناخته شده با نام مانيسمان) در لوله كشي هاي توكار ساختمان شده است. برگزاري جلسات متعدد تيم هاي كارشناسي سپاهان با بازرسين  نظام مهندسي استان ها و انجام موفقيت آميز آزمايشاتي به مراتب سخت گيرانه تر از الزامات استاندارد ISIRI 3360 مربوط به لوله گاز خانگي منجر به اخذ مجوزهاي لازم براي جايگزيني لوله هاي مانيس گاز سپاهان بجاي لوله هاي بدون درز گرديده است .

شركت گروه صنعتي سپاهان (با مسئوليت محدود) در تاريخ ??/?/???? تحت شماره ???? در اداره كل ثبت شركتها و مالكيت صنعتي اصفهان و سپس براساس مصوبات مجمع عمومي فوق العاده مورخ ?/?/????، در تاريخ ?/?/???? در تهران تحت شماره ????? به نام شركت گروه صنعتي سپاهان (سهامي خاص) به ثبت رسيده است.

به موجب صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده مورخ ??/??/????، نوع شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل شده است. ضمناً شركت طبق مصوبه مورخ ??/??/???? هيأت محترم پذيرش، به عضويت سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد. مركز اصلي شركت در تهران و كارخانه آن در اصفهان واقع است.

منبع : قيمت ميلگرد آهن ايرانيان


برچسب: قيمت لوله مانيسمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۸:۱۸ توسط:sam موضوع:

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

42cd_w7.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است . و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حاد تر و شديد تر مي­ شود . و لزوم يافتن بهترين برند تشك، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي­ خوابي و راه­هاي افزايش كيفيت خواب، بر روي انواع تشك تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند . و بسته به نوع مشكلات روزمره ي شخص مورد نظر، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند.

در كنار اين راهكارها، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد . كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه ­هاي روزمرگي، در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين برند تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده­ اي براي بهبود كمردردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي­ كنند. يا عده­ اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند  kelebekتنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي ، حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به برند و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سئوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي ­پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده­ آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده ­آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است. ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين برند تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود.

استفاده از مموري فوم دار در لايه ­هاي بالاي تشك بست تركيه مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي­ باشد. يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در تشك هايspring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برندBEST  است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند.

و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي ­توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود. و توليد بهترين برند تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست.

و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده، ازجمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي هاي ظاهري:

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دل فريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر ، بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.

اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين برند تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش ­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي ­توانند به ظاهري ايده­ آل و دل فريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين برند تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي با كيفيتي ساخته مي­ شود. و بسيار پرفروش هستند . اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي­ يابد.

به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود. و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند.

و رشد يافتند .كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند. افزايش كيفيت روزافزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو، و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد. كه تعاريف از بهترين برند تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي :

موضوع ديگري كه مي ­تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين برند تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه­ اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي ­ها و … كه باعث مي­ شود قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد. كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي ­تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است كه مي ­تواند تعريف مشتري را از «بهترين برند تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليدكننده­هاي برندهايي همچون تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه ( BEST وKELEBEK)  بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته­ اند هزينه­ هاي حاشيه­ اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روزافزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه يك تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. پس منطقي به نظر مي رسد كه به خاطر حفظ سلامتي خود از بهترين برند تشك استفاده كنيم. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

 

.


برچسب: چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۶:۲۰ توسط:sam موضوع:

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

اكثر متخصصين ماساژ درماني براي وسايلي كه در جلسه ماساژ استفاده مي شود به بدن خود اعتماد مي كنند. به طور كلي ، متخصصان ماساژ درماني را با دست ، شست ، انگشتان دست ، ساعد ، آرنج و گاهي پا انجام مي دهند. ممكن است برخي از درمانگران با استفاده از ابزاري از جنس پلاستيك يا چوب براي برنامه هاي خاص ، به زائده هاي خود استراحت دهند. سه ابزار تخصصي ماساژ از مناطق مختلف جهان ممكن است بسياري از افراد تنها با شيوه هاي رايج تر ماساژ درماني آشنا شوند.
اگرچه تنها سبك هاي بدن سازي نيست كه با دستگاه امضاء مشتري را درمان مي كند ، اما سه نوع ماساژ درماني يافت شده در سراسر جهان كه از تجهيزات غيرمعمول استفاده مي كنند عبارتند از: ماساژ بامبو كريول ، ماساژ چاقوي چيني و ماساژ ونيك روسي.

czo2_z3.jpg
ماساژ كرمي بامبو
ماساژ كريول در سواحل جنوبي اقيانوس هند از جزاير موجود در مجمع الجزاير ماسكارين سرچشمه گرفت. ماساژ كريول با دو چوب بامبو توخالي انجام مي شود. يكي كاملاً توخالي و ديگري نيمه پر از غلات است. همراه با موسيقي ريتميك كرئول ، تمرين كننده از اين ميله هاي بامبو براي ضربات زدن روي مشتري به صورت ريتم با سرعت 120 تا 140 ضربه در دقيقه استفاده مي كند. اين ماساژ ويژه بسيار تحريك كننده است و براي كساني كه اضافه وزن يا چاق دارند ، براي كاهش سلوليت و بهبود خستگي روحي و جسمي توصيه مي شود.
ماساژ چاقوي چيني
براساس يك سنت بودائي 2000 ساله ، اكنون ماساژ چاقوي چيني در چين ، تايوان و ژاپن - و برخي از شهرهاي غربي چيني ها - موجود است. ماساژ چاقو طبق نظريه نصف النهار طب سنتي چيني انجام مي شود ، با اين هدف كه چاقوها با پاك كردن احتقان ، انرژي را در كنار نصف النهار شخص تحريك مي كنند. در حين ماساژ چاقو ، مشتري در حالت مستعد قرار دارد يا با يك پارچه نازك كه پشت آن را مي پوشاند ، در حالت نشسته تكيه مي دهد. درمانگر لبه تيز تيغه چاقو را در مسيرهاي پرانرژي پشتي مي كشد
ماساژ چاقوي چيني با استفاده از حركات قطع ، به اندازه ساير اشكال ماساژ آرامش بخش نيست ، اما به دليل داشتن توانايي تسكين دردهاي كمر شناخته شده است. اگرچه چاقوها تيز هستند ، اما پوست در يك ماساژ چاقوي مناسب اجرا نمي شود. در چين و تايوان ، مواد گوشتي ابزار انتخابي هستند. در ژاپن ، درمانگران از شمشير سامورايي استفاده مي كنند.
ماساژ ونيك روسيه
بانياهاي روسي (حمام ها) مؤسساتي هستند كه طبق سنت از آن فراتر رفته و راهي براي رهايي از بيماري محسوب مي شوند. ماساژ باستاني ونيك روسي نيز به عنوان ماساژ پلاتزا (تكنيك ماساژ پلاتزا) شناخته مي شود ، از تكنيكي است كه به صورت داغ بانيا انجام مي شود و گفته مي شود ذهن را آرام مي كند ، پوست را بيدار مي كند و هر روز درد و درد را تسكين مي دهد:
بهبود گردش خون تقويت كننده متابوليسم باعث كاهش رشد پاتوژن ها بر روي پوست مي شود
ونيك معمولاً برگهاي برگ ، معطر ، معطر درخت غان يا درخت بلوط است كه در آب گرم يا گرم خيس شده اند. درمانگر از ونيك به چندين روش استفاده مي كند. آن را روي بدن مي ريزد ، آن را در برابر پوست فشرده مي كند ، آن را به يك طرف ديگر مسواك مي زند ، سيلي مي زند و پوست را شلاق مي زند. علاوه بر اثر جسمي حركات ونيك ، يك پلازا نيز به دليل اثرات آروماتراپي ونيك درماني است. روغنهاي اساسي عصاره توس به عنوان يك ماده منعكس كننده عمل مي كنند - فوق العاده براي احتقان تنفسي ، درد عضلات و مفاصل. روغنهاي اساسي يك گياه بلوط بلوط از پوست روغني برخوردار هستند ، آرامش بخش بوده و به عنوان يك ضد التهاب قوي عمل مي كنند.
بدن سازي فراتر از سبك هاي استاندارد آموزش داده شده در مدرسه ماساژ است - واقعيتي كه هنگام سفر به جهان مشهود است. در حالي كه روشهاي درماني دستي با استفاده از ميله هاي بامبو ، خردكننده گوشت ، شمشير سامورايي و شاخه هاي درخت ممكن است براي كساني كه در نيمكره غربي قرار دارند عجيب به نظر برسند ، اين تكنيك هاي ماساژ با احترام از زمان و سنت هاي درماني است.

منبع : http://varzmancom.parsiblog.com


برچسب: وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۳:۲۲ توسط:sam موضوع:

موانع موجود در راه اندازي كارگاه

مشكلات موجود در راه توليدات در ايران چيست ؟

كيف و كفش ? محصولي هستند كه هم مردان و زنان به صورت روزمره به آن نيازمند هستند

و در واقع نمي توانند اين كالا را از زندگي خود حذف كنند. در حال حاظر با توجه به افزايش قيمت دلار كيف هاي خارجي

به صورت وحشتناكي گران شده اند. به عبارتي براي خريد يك كيف خارجي شما بايد حقوق چندين ماه خود را برپردازيد.

خوشبختانه در اين اوضاع بد مالي, هنوز افرادي هستند كه دست در كار توليدات دارند و سعي مي كنند,

تا با حداقل قيمت اما با حداكثر كيفيت بهترين

محصولات ايراني را در اين مرز و بوم ارائه دهند. ما در اين مقاله از توليدي كيف  سعي مي كنيم

شما را با مشكلات و حقايت توليد كنندگان در ايران بيشتر آشنا كنيم.

از مشكلات اصلي توليدي كيف در شرايط فعلي

همانطور كه مي دانيد يكي از سخترين شغل ها در ايران تاسيس كارخانه ها

و يا توليدي هاي محصولاتي شبيه به كيف و كفش است. دليل سخت بودن اين گونه مشاغل بسيار متعدد است كه مهمترين آنها عبارتند از:
عدم حمايت دولت از كسب و كار هاي كوچك: دولت با توجه به مشكلات اقتصادي و تحريم هاي آمريكا وارد فضاي سخت اقتصادي شده است

و در حال حاظر توانايي حمايت مالي و هر نوع حمايت ديگري را ندارد.

خريد گران و ثابت نبودن قيمت هاي محصولات اوليه براي ساخت كيف

يكي ديگر از سخترين بخش هاي توليد داخلي, تهيه مواد اوليه,

مثل چرم طبيعي و يا چرم مصنوعي ست كه به دليل افزايش روز افزون قيمت دلار توليد كننده ها را زير فشار قرار داده است.
عدم حمايت مردم از توليدكنندگان ايراني : يكي از بدترين اخلاق مردم ايران عدم حمايت مردم از توليدات داخلي ست,

كه البته در چند سال اخير حمايت هاي مردن از توليد كنندگان داخلي كمي بهتر شده است

ولي باز هم مردم بايد سعي كنند به توليد كنندگان هم وطن خود اعتماد بيشتري داشته باشند

و سعي كنند در سبد خريد خود كالا هاي ايراني بيشتري را قرار دهند.

حمايت ما از توليد كندده هاي واقعي در داخل كشور

حال كه از مشكلات توليد در اين زمينه با شما صحبت كرديم بد نيست كه بدانيد ايران در توليدات كيف و كفش بسيار حرفه است

و به دليل در دست داشتن دوزنده هايي ماهر و البته دلسوز, همواره در صنعت توليدي كيف هم در ايران و هم در خارج از كشور پيشرو بوده است.

ما نيز مي توانيم با كمي حمايت به توليد كنندگان داخلي كمك كنيم . به عنوان مثال يكي از توليدي كيف هاي خوب در ايران شركت كيف يك است,

اين توليدي در حال حاظر با توجه به دارا بودن كارگران ماهر و در دست داشتن

چرم هاي طبيعي و مصنوعي مرغوب توليدات كيف خود را به صورت انبوه به پيش ميبرد.

نتيجه گيري: ما در اين مقاله به شما از سختي هاي مربوط به توليدات در ايران را ذكر كرديم,

كه در اين شرايط سخت افراد دلسوزي سعي مي كنند با تمام تلاش كيف هاي خوبي را به ما ارائه دهند.

يكي از اين توليدي كيف ها توليدي ارزان كيف  است كه شما ميتوانيد از سايت آنها نيز به صورت آنلاين

خريد اينترنتي انجام دهيد و از اين طريق از آنها حمايت كنيد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

http://arzankif.ir


برچسب: موانع موجود در راه اندازي كارگاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۹:۰۹ توسط:sam موضوع:

مراحل ثبت يك شركت

مراحل ثبت يك شركت

مراحل ثبت شركت در تهران از طريق سامانه امكانپذير است. اگر ميخواهيد واحد كسب و كار جمع و جوري راه بندازيد و تعداد نفراتي كه در نظر داريد با آنها شراكت كنيد كم است.

در ادامه توضيحات تكميلي مربوط به ثبت شركت را ميخوانيد.
در شركت هاي سهامي عام، عبارت “شركت سهامي عام” و در شركت هاي سهامي خاص ، عبارت “شركت سهامي خاص” بايد بدون فاصله از نام شركت قبل يا بعد از نام آن در كليه اوراق و آگهي هاي مربوط به شركت نوشته شود.

شركت با مسئوليت محدود درست است.، چون با حداقل ? نفر قابل ثبت مي باشد.

 

zf7p_d2.png.jpg

شرايط و مراحل ثبت شركت مسئوليت محدود

  1. حداقل ? نفر بعنوان موسسين شركت كه يكي مديرعامل و ديگري رئيس هيات مديره باشد.
  2. انتخاب ? اسم ? يا چهار سيلابي كه ريشه فارسي داشته باشد.
  3. در شركت مسئوليت محدود حداقل سرمايه ابرازي ???هزارتومان ميباشد، كه در اين شركتها نيازي به بلوكه كردن سرمايه در بانك را ندارد.
  4. تعيين حق امضا كه ميتواند منفردا يكي از اعضا باشد، يا متفقا تركيبي از اعضا باشد. كه اين موضوع با توجه به سياست هاي كاري خود موسسين تعيين مي گردد.
  5. در شركتهاي مسئوليت محدود داشتن بازرس الزامي نيست (مگر در شرايطي كه سرمايه شركت از حدي بالاتر رود.
  6. اساسنامه شركت مسئوليت محدود شامل ?? ماده و ?? تبصره ميباشد و به همراه اظهارنامه و شركت نامه و متون صورتجلسه توسط كارشناسان خبره و با سابقه موسسه ثبتي راتين تنظيم و تكميل ميگردد

براي اين منظور كافيست شما تنها با ما تماس گرفته و مشاوره هاي رايگان ما را داشته باشيد. بهترين زمان ممكن براي ثبت يك شركت عالي همين الان است و شما مي توانيد هم اكنون اين فرصت عالي را داشته باشيد.

.

موسسه حقوقي ثبت راتين به آدرس اينترنتي  sabt-sa.com  به شما براي ثبت علامت تجاري و غيره مشاوره رايگان مي دهد.


برچسب: مراحل ثبت يك شركت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۴۱ توسط:sam موضوع:

راهنماي كامل باز كردن حساب ايرانيان در زراعت بانك تركيه

راهنماي كامل باز كردن حساب ايرانيان در زراعت بانك تركيه

 

 

 

براي افتتاح حساب بانكي در تركيه و دريافت كارت‌هاي بانكي ويزا و يا مستر كه به سيستم سوئيفت متصل هستند تنها چند ساعت زمان نياز داريد.

به گزارش ايلنا شما ميتوانيد فقط با داشتن پاسپورت و بدون هيچگونه سرمايه اوليه در تركيه صاحب حساب و كرديت كارت بين المللي شويد. در اين مقاله به آموزش نحوه باز كردن حساب در تركيه خواهيم پرداخت.

تمامي افراد بالاي ?? سال مي توانند نسبت به افتتاح حساب بانكي در تركيه اقدام كنند.

و بر خلاف تصورعموم نيازي به اقامت تركيه و يا شهروندي نيز نمي باشد.

براي اينكار فقط پاسپورت فرد متقاضي كافي است و بقيه مدارك مانند دريافت برگه مالياتي (ورگي) در تركيه انجام مي‌شود.

با دارا بودن يك حساب بانكي جهاني ميتوانيد از مزاياي زيادي بهره مند شويد.

اما چگونه مي توان نسبت به بازكردن حساب بانكي در تركيه اقدام نمود؟

افتتاح حساب بانكي در تركيه براي ايرانيان

بانك مركزي تركيه هرساله قوانين جديدي را به بانك هاي دولتي و خصوصي اين كشور ابلاغ مي كند.

بخشي از اين قوانين مربوط به افتتاح حساب در بانك ها براي مشتريان خارجي مي باشد.

در سال 2019  و2020  براي افتتاح حساب ايرانيان در تركيه تدابيري انديشيده شده است.

اين قوانين نسبت به سال هاي گذشته و علي رغم تحريم هاي آمريكا، فرآيند باز كردن حساب را براي ايرانيان تسهيل بخشيده است.

بدين صورت كه بانك هاي زراعت، ايش و چند بانك ديگر مجوز باز كردن حساب براي ايرانيان را به طور رسمي اخذ كرده اند.

يعني هر فرد ايراني ميتواند در كمتر از چند ساعت داراي حساب سوئيفت دار و جهاني شود.

مزاياي حساب بانكي در تركيه

?- صدور ويزا كارت و مستركارت فيزيكي و به نام شخص

?- خريدهاي آنلاين و اعتباري از سايت هاي خارجي و تركي

?- بهره مندي از سود بانكي تضمين شده با سودهاي بين ?? تا ?? درصد براي سپرده هاي لير

?- اتصال حساب به شبكه بانكداري جهاني و سوئيفت ) (SWIFT و دريافت IBAN

?- خريدهاي قسطي خودرو و خريد ملك در استانبول از شركت هاي بين المللي با استفاده از كرديت كارت

?- كسب درآمدهاي خارجي و واريز به حساب شما

مدارك لازم براي افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت

  • حضور شخص در يكي از شعبات بانك به همراه اصل پاسپورت
  • دريافت كد مالياتي (ورگي)
  • سيمكارت تركيه

مدارك لازم براي افتتاح حساب بانكي در تركيه با اقامت

  • حضور شخص همراه با كارت اقامت تركيه ( اقامت تركيه )
  • برگه ثبت در اداره نفوس
  • سيمكارت تركيه

r0wu_q1.jpg

 

صدور ويزا كارت و مستر كارت بين المللي در تركيه

پس از گذشت زمان حدود يك هفته كارت اعتباري شما به درب منزل تحويل داده خواهد شد.

در صورتي كه نياز به صدور فوري كارت داريد ميتوانيد با ارائه دلايلي به رييس شعبه درخواست صدور كارت در همان روز را ارائه كنيد

با كارت هاي ويزا و مستر كارت مي توانيد نسبت به واريز درآمد هاي خود از اينترنت مانند امور فري لنسري و دريافت حساب هاي گوگل دوولوپر و گوگل پلي و... اقدام كنيد.

همچنين با دارا بودن اين كارت مي توانيد نسبت به خريد ازسايت هاي خارجي اقدام كنيد.

اين كارت ها در كل دنيا كه پذيرنده كارتهاي ويزا و مستر هستند داراي اعتبار مي باشند.

به عنوان مثال با اين كارت ميتوانيد ازATM  هاي كل اروپا پول برداشت و يا جابجا كنيد.

تفاوت دبيت كارت (Debit card) و كرديت كارت ( Credit Card)

ويزا و يا مستر كارت صادر شده ميتواند دبيت و يا كرديت باشد.

دبيت كارت ها، كارت هاي نقدي هستند كه شما متناسب با موجودي داخل كارت ميتوانيد خريد كنيد.

يعني براي خريد يك كالا حتما بايد همان ميزان موجودي در كارت باشد و همان لحظه هم برداشت ميشود.

اما در نوع كرديت كارت شما ميتوانيد خريدهاي قسطي انجام دهيد.

براي دريافت كرديت كارت حداقل ???? لير بايد در حساب خود داشته باشيد.

و از اين مبلغ براي وجه ضمانت كرديت كارت استفاده كنيد.

كارت هاي  بانكي بنام و بي نام

كارت هايي كه نام مشتري بر روي آن درج ميشود و با كارتهايي كه همان لحظه صادر ميشوند هيچ گونه تفاوتي ندارند.

كارت هايي كه نام مشتري بر روي آن ها درج شده است همان لحظه قابل دريافت از شعبه نيستند.

اين كارتها بايد در مركز صدور كارت هاي اعتباري  نام مشتري برروي آن چاپ شود  و پس از يك هفته به آدرس مشتري ارسال ميشوند.

از آنجايي كه اين كارت ها هيچ گونه تفاوتي با كارت هاي بي نام ندارند توصيه اين است كه اگر ساكن تركيه نيستيد و اقامت تركيه نداريد در همان روز ويزا و يا مستر كارت خود را از شعبه دريافت كنيد.

اما اگر در تركيه ساكن هستيد ميتوانيد از شعبه درخواست كارت با نام خودتان بكنيد كه پس از يك هفته توسط اداره پست به ادرس شما ارسال ميشود.

افتتاح حساب در زراعت بانك تركيه بدون اقامت

زراعت بانك تركيه يكي از بانك هاي بسيار معروف تركيه است كه بيش از ??? شعبه تنها در شهر استانبول دارد.

اين بانك به دليل خدمات مناسبي كه به مشتريان ارائه ميكند محبوبيت خاصي دارد.

براي افتتاح حساب در زراعت بانك توصيه ميكنيم اين مطلب را بخوانيد.

كارتهاي اين بانك در ? دسته معمولي، پلاتينيوم و گلد دسته بندي ميشوند كه هركدام مزاياي ويژه اي دارد.

كارتهاي گلد معتبرترين كارت هاي زراعت بانك و حتي در كشور تركيه هستند.

همچنين موبايل بانك زراعت قابليت هاي بي نظيري و همانند يك شعبه بانكي را در اختيار مشتري قرار مي دهد.

مهمترين نكته اين است كه زراعت بانك به دليل دولتي بودن آن براي ايرانياني كه اقامت تركيه را ندارند نسبت به ساير بانك هاي تركيه با سخت گيري كمتري حساب باز ميكند.

 

 

سود بانكي در تركيه

بر خلاف بانك هاي ايراني كه تمايل به قراداد سپرده هاي بلند مدت دارند در تركيه بانك ها به سپرده هاي ? ماهه تا ? ماهه سود خوبي ميدهند.

سپرده هاي يك ماهه در تركيه ?? درصد و سه ماهه ?? درصد و شش ماهه ?? درصد در سال 2019  سود تعيين شده است.

البته بعضي شعبات براي مبالغ بالا سود بيشتري مي دهند و اين سود گاهي تا ?? درصد هم مي رسد.

به همين دليل گزينه افتتاح حساب بانكي در تركيه  يك گزينه مناسب سرمايه گذاري در تركيه محسوب ميشود كه ميتوانيد از ارزش پول خود نيز محافظت كنيد.

افتتاح حساب بانكي شركتي در تركيه

اگر تجارت شما نياز به تبادلات مالي جهاني دارد شما مي توانيد با ثبت يك  شركت در تركيه نسبت به برآورده شدن اين نياز اقدام كنيد.

پس از ثبت شركت ميتوانيد درخواست افتتاح حساب شركتي به بانك ارائه كنيد.

حساب هاي شركتي قابليت چند امضا بودن  و ساير ويژگي هاي حساب هاي شركتي را دارند.

همچنين از لحاظ قدرت گردش و امكانات از حساب هاي شخصي بالاتر هستند.

براي افتتاح حساب چه نوع سيمكارتي بگيريم؟

در تركيه ? اپراتور ودافون، تركسل و ترك تلكام وجود دارد كه همگي از سطح قابل قبولي در ارائه خدمات برخوردار هستند.

اما سوالي كه پيش مي‌آيد اين است كه در ايران كدام از اين اپراتورها پوشش بهتري با استفاده از رومينگ دارند؟

همانطور كه ميدانيد براي استقاده از خدمات اينترنتي و موبايلي بانك ها نياز به يك كد امنيتي داريد كه براي شما پيامك ميشود.

توصيه خريد سيمكارت ترك تلكام مي باشد. قيمت خريد حدود ??? لير تركيه با بسته اينترنت و مكالمه يك ماهه است.

به دليل آنكه سيمكارت هاي ترك تلكام آنتن دهي بهتري در ايران دارند.

البته توصيه ما براي افرادي كه در ايران هستند اين است كه در همان شعبه وزمان باز كردن حساب رمز پيامكي را غير فعال كنند

 تا در صورتي كه سيمكارت شما به هر دليلي غير فعال شد، دسترسي به حساب شما با مشكل مواجه نشود.

سوالات متداول:

  • سوال: من در ايران هستم، آيا محدوديتي براي استفاده از حساب من وجود دارد؟
  • پاسخ: خير، شما در ايران مي توانيد حساب خود را به سادگي مديريت كنيد.
  • سوال : آيا امكان مسدودي حساب ها وجود دارد؟
  • پاسخ : خير، حساب ها كاملا شامل قوانين بانكداري و مشخص هستند و اگر قوانين بانك ها توسط مشتري رعايت شوند حساب بي دليل مسدود نميشود.
  • سوال: آيا مبلغي از حساب من بلوكه ميشود؟
  • پاسخ: خير، نيازي به هيچ مبلغي تخت عنوان بلوكه شدن پول وجود ندارد.
  • سوال: چند روز از سفرم را بايد براي انجام اين كار اختصاص دهم؟
  • پاسخ: تنها چند ساعت براي باز كردن حساب كافي است.

چگونه در تركيه حساب باز كنيم؟

 

 

براي افتتاح حساب بانكي در تركيه ميتوانيد از سايت تركيه هلپر(turkeyhelper.com ( كه مرجع خدمات گردشگري و سرمايه گذاري در استانبول براي ايرانيان است كمك بگيريد.

تركيه هلپر كه يكي از شركت هاي ايراني با سابقه در شهر استانبول مي باشد.

اين شركت تا كنون نسبت به افتتاح بيش از ???? حساب بانكي براي ايرانيان عزيز در بانك هاي زراعت، ايش و.... اقدام نموده است.

براي باز كردن حساب در تركيه ابتدا شما بايد سفري به شهر استانبول داشته باشيد.

 نماينده تركيه هلپر با شما در اداره ماليات حضور پيدا مي كند و براي شما كد مالياتي را در همان روز مي گيرد.

سپس با مراجعه به شعبه بانك با حضور مشتري براي ايشان افتتاح حساب صورت ميگيرد.

كل فرآيند افتتاح حساب،صدور دفترچه ها و كارت هاي بانكي كمتر از يكساعت زمان ميبرد.

هيچ گونه مبلغ اوليه براي واريز به حساب هنگام افتتاح حساب در تركيه لازم نيست و شما ميتوانيد با موجودي حداقل يك لير نسبت به افتتاح حساب اقدام كنيد.

براي اينكار ميتوانيد با شماره 00905349285066 از طريق واتس اپ با كارشناسان ما ارتباط داشته باشيد تا نسبت به دريافت نوبت و مشاوره براي افتتاح حساب اقدام كنيد.

منبع: https://www.ilna.news/fa/tiny/news-834723

Top of Form


برچسب: راهنماي كامل باز كردن حساب ايرانيان در زراعت بانك تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۷:۲۴ توسط:sam موضوع:

كارگزاري هاي بورس ايران

ورود به بورس به زبان ساده براي همه

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسكن قرار بگيرد.

در اين مطلب تلاش ميكنيم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا كنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و كسب سود كنيد. با ما همراه باشيد.

اكثر افرادي كه دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسك پذيري متوسط به بالا و به دنبال به كار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و كار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميكنيم:

 

1) به دنبال فعاليت و كار كردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري و كسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به اين افراد پيشنهاد ميكنيم در بورس سرمايه گذاري نكنند:


1) افرادي كه انگيزه كافي براي معامله كردن ندارند.

2) افرادي كه نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانك و سود كم آن راضيند.

اگر جزو دسته ابتدايي هستيد و تمايل به سرمايه گذاري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو مرحله خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران :  دريافت كد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي : آموزش بورس

بهترين صنعت براي سرمايه گذاري

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت رايگان كد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارك شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب كارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود كه آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام آنلاين (اينترنتي) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام كاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامك ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع كنيد.



آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش ميكنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت ها و كارخانه جات را خريد و فروش ميكنيد.

 

شما در واقع سهام شركتي يا كارخانه اي را خريداري ميكنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب ميكند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شركت ها را از خود شركت ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

 

توجه داشته باشيد كسب سود در بازار بورس از دو طريق امكان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 400 تومان خريداري ميكنيد و هفته بعد 440 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود ساخته ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي كه شركت در طول يك سال ساخته است شما نيز شريك هستيد. كه اين سود به حساب بانكي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس تهران

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شكل مستقيم (دريافت كد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت هاي كارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش ورود به بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميكنيم كتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شركت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را ميدهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

 

مفاهيمي كه بايد در بازار بورس بشناسيد:

بازارهنگامي كه شرايطي برقرار شود كه بين فروشنده وخريدار رابطه برقرار شود ومعامله اي انجام گيرد، بازار تشكيل شده است.

بورسنهاد سازمان يافته اي است، كه ركن اساسي در بازار محسوب ميشود.

بورس كالا يا كاموديتيدراين بورس تعداد زيادي از فروشندگان كالاهاي خود را عرضه مي كنند كه پس از كارشناسي وقيمتگذاري توسط كارشناسان، به خريداران ارائه ميشوند. كالاهاي پتروشيمي، كشاورزي، فلزات و … در رينگ هاي معاملاتي مربوط به خودشان در بورس كالا معامله ميشوند. در بورس كالا اصولا مواد خام و مواد اوليه مورد معامله قرار ميگيرد، مثلا بورس نفت، بورس گندم.

بورس ارزخريد و فروش پولهاي خارجي در اين نوع بورس صورت مي گيرد، البته در ايران اين نوع بورس فعال نيست ولي سالهاست كه صحبت از فعال شدن اين بازار در آينده اي نزديك انجام ميشود.

بورس اوراق بهاداردر ايران به بازار خريد و فروش اوراق بهادار كه به طور رسمي و دائمي در محلي ثابت تشكيل مي شود، بورس اوراق بهادار گفته مي شود؛ و دارائي هايي مانند سهام اوراق مشاركت مورد معامله قرار مي گيرد.

كارگزاراناين نهاد در حقيقت واسط بين خريداران و فروشندگان به داد و ستد مي پردازد و در مقابل اين كار درصدي از ارزش ناخالص معامله را به عنوان كارمزد كارگزاري دريافت مي كند.

سامانه كدالسامانه ي جامع اطلاع رساني ناشران اوراق بهادار است كه درنظارت سازمان بورس واوراق بهاداراست واين سايت براي حمايت از سرمايه گذاران وبا هدف ساماندهي تشكيل شده است.

مشاوران سرمايه گذارينهادهايي هستند كه به اشخاص يا نهادهاي ديگر، در زمينه ي ارزشگذاري اوراق بهادار، مشاوره مي دهند.

 

تحليل تكنيكال چيست و چه فايده اي دارد؟

 در تمامي بازارهاي بورس، فاركس و … به تحليل كردن نمودار سهام، ارز، كالا يا … و تحليل روندهاي قيمتي بر اساس چارت و نمودار آن ها، تحليل تكنيكال گفته ميشود. با بررسي تاريخچه و نمودار قيمتي ميتوانيد الگوهاي ثابتي در صعود يا نزول قيمت هاي هر چيزي پيدا كنيد و علم تكنيكال به بررسي دقيق اين الگو ها و روند ها ميپردازد.

اما بعد از يادگيري مفاهيم اوليه تكنيكال بايد به دنبال مفاهيم پيشرفته تكنيكال برويد. مفاهيمي مانند استفاده از از الگوهاي RSI، ايچيموكو، ميانگين متحرك، MACD، واگرايي ها و … كه به شما در سيگنال هاي خريد و فروش سهام كمك خيلي زيادي ميكنند.

تحليل بنيادي چيست و چه فايده اي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شركت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

كه درباره هر شركت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني كنيد كه يك سهم ارزنده هست يا خير؟

 

سامانه كدال چيست و چه كاربرد هايي براي ما خواهد داشت؟

كدال سامانه اي است كه در آن شركت ها، گزارشات و اطلاعيه هاي خود را منتشر ميكنند. اين اطلاعيه ها و گزارشات به صورت دوره اي در سايت كدال قرار ميگيرد و براي تحليل گران بازار بورس يك مرجع رسمي و تاييد شده است.

 

 

فرآيند آموزش بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميكنيم با مطالبي كه در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع كنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شركت كنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني كه روزانه صرف آموزش بورس كرده ايد)، بايد مفاهيم و كليات را فرا بگيريد و توانايي معامله كردن خواهيد داشت.

 

مزاياي شروع سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و كارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي كند)

3-  فرق نمي كند كجاي دنيا باشيد فقط كافيست با يك كامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب كرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد كند و سود خوبي كنيد.


حداقل سن براي دريافت كدبورسي و كد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت كد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي كه شناسنامه دارد ميتواند كد بورسي دريافت كند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله كنيد (كد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرك هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدركي نداريد.

 

كدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممكن است شركت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري كنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسك پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست كه نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

 

سود بورس به چه ميزان است؟

سود در بورس ثابت نيست! ممكن است روزي 10 درصد سود يا ضرر كنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه كنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانك سود كنيد تا ارزش انرژي و زماني كه گذاشته ايد را داشته باشد!

 

ثبت نام سجام

سجام در حقيقت مرجع اصلي داده ها و محل ذخيره كردن اطلاعات سرمايه گذاران بازار بورس است، در اين سايت، اطلاعاتي مانند آدرس محل سكونت، شماره حساب، و شباي بانكي ثبت مي شود و در صورت هر نوع تغيير بايد ويرايش شود.
كلمه ي سجام مخفف سامانه ي جامع ثبت اطلاعات مشتريان است و بر طبق مصوبه ي اعلام شده از سوي سازمان بورس اوراق بهادار، تمام سرمايه گذاران (افرادي كه پيش از شهريور 97 كد بورسي دريافت كرده اند) بايستي به اين سامانه، مراجعه و تمامي اطلاعات خواسته شده را تكميل نمايد ولي افرادي كه تازه وارد بورس مي شوند و درخواست كد بورسي و كد معاملاتي دارند، بايد در اين سامانه نيز ثبت نام كنند (يعني دو مرحله را يكجا انجام مي دهند)
در تازه ترين دستورالعمل از تمامي سرمايه گذاران قديمي بازار خواسته شده به ثبت اطلاعات در اين سامانه اقدام كنند و اگر در زمان معين شده اينكار را انجام ندهند، كد معاملاتي آنها بسته مي شود و ديگر اجازه ي انجام معاملات به آنها داده نمي شود. (البته ماه ها از اين مصوبه گذشته اما هنوز معاملات بسته نشده اند)

صندوق سرمايه گذاري چيست و چگونه ميتوان در آن سرمايه گذاري كرد؟

يكي از مهم ترين سازوكارهاي سرمايه گذاري در بازارهاي مالي، صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك هستند.
اين صندوقها شرايط سرمايه گذاري در بازار مالي را براي افراد تازه وارد وغيرحرفه اي، راحت ومساعدتر مي كنند وتنوع اين صندوقها متناسب با انتظارات و خواسته هاي سرمايه گذاران متفاوت است.
صندوقهاي سرمايه گذاري مزاياي فراواني را هم براي سرمايه گذار وهم براي بازار سرمايه فراهم مي آورد؛ زيرا از يك طرف راهكارهاي مناسب براي رشد كمي وكيفي وتشويق سرمايه گذاري غير مستقيم براي افرادغيرحرفه اي را فراهم مي آورند واين امكان و شرايط را پديد مي آورند كه از طريق تشكيل سبد متنوعي از دارايي هاي مختلف، كه هر يك داراي ويژگي خاص خود هستند، ريسك سرمايه گذاران را كاهش دهد.

اين صندوق ها براي افرادي كه تمايل به سرمايه گذاري در بورس دارند اما زمان و دانش كافي براي اين كار را ندارند پيشنهاد ميكنيم.

سرمايه گذاري سريع در طلا و سكه در بازار بورس

در ابتداي توضيحات بايد اين طور بيان داشت كه در واقع صندوق طلا صندوقي محسوب مي شود كه دارايي هاي گرد آوري شده از سرمايه گذاران را تحت عنوان گواهي سپرده طلا و … سرمايه گذاري كرده و در نوع خود داراي ريسك بسيار كم تري نسبت به سكه طلا خواهد بود و از طرف ديگر با مبلغ حداقل 100 هزار تومان مي توانيد نسبت به خريد اقدام نماييد. سوالات زير از جمله مواردي است كه قصد داريم در ادامه اين مقاله به توضيح آن ها بپردازيم. پس همراه با ما باشيد.

آيا تا به امروز با خود پنداشته ايد كه به منظور خريد و فروش سكه شايد احتياجي به رفتن به صرافي ها نداشته باشيد و قادر باشيد به سادگي در بورس سكه خريد و فروش نماييد؟
آيا تا به امروز مطلع بوديد كه صندوق طلا در بورس مورد معمله قرار خواهد گرفت، كه با خريد آن مي توانيد ضمن پوشش ريسك در جهت خريد سكه، از نوسانات بازار هم استفاده نماييد؟
آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه در صورت خريدن دارايي هاي مثل سكه، مشكلات مربوط به نگهداري آن مثل سرقت و مفقود شدن و موارد ديگر وجود دارد؟

به صورت سنتي سرمايه گذاران و يا حتي عوام بازار اين عادت را در خود دارند كه در زمان رشد قيمت سكه به صرافي ها رفته و سكه فيزيكي خود را خريد كنند تا در آينده و با توجه به افزايش قيمت سكه آن را به فروش برسانند و كسب سود كنند، ولي در حال حاضر در بازار سرمايه ايران اين امكان فراهم آمده است تا سرمايه گذار فقط با دريافت كد بورسي به وسيله بازار سرمايه، سكه و يا مشتقات آن را خريداري نمايد.

 

عرضه اوليه سهام يا IPO در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يكي از مواردي بوده كه براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شركتي كه در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شركت ها در بورس به اين دليل كه در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا كد بورسي دريافت كنيد.

 

جمع بندي و توصيه هاي مهم بورسي


در آخر اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد. و حتماً از شركت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني كه خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.


برچسب: كارگزاري هاي بورس ايران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۵:۴۴ توسط:sam موضوع:

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم


برچسب: دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۴۹ توسط:sam موضوع:

آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۱:۲۴ توسط:sam موضوع:

عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ

معرفي وب سايت دانلود بنر لايه باز

در اين بخش قصد معرفي وب سايت براي دانلود بنر PSD (بنر لايه باز با قيمت ارزان ، اين پك شامل بنر لايه باز اينستاگرام با طراحي ايراني ، بومي و اختصاصي (بنر لايه باز فارسي اينستاگرام به صورت ثابت و بنر لايه باز اينستاگرام به صورت متحرك) بنر لايه باز فارسي فيسبوك (دانلود بنر فيسبوك) ، بنر لايه باز تلگرام ، بنر لايه باز فارسي سروش ، بنر لايه باز فارسي يوتوب و ... در فروشگاه فايل سعي بر اين است طرح هاي خلاقانه و اختصاصي فروشندگان و طراحان درج و تاييد شوند ، لذا  اكثر بنرهاي ارائه شده در وب سايت فايل دات كام طراحي شده توسط تيم ايراني و به همراه فونت و كاملا لايه باز و قابل ويرايش مي باشد .. جهت دانلود بنر لايه باز فارسي هم اكنون وارد سايت فايل شده و از تخفيف هاي ويژه طراحان در خريد فايل استفاده و فايل مد نظر خود را به آساني دانلود نمائيد...

بنر لايه باز

 

دانلود بنر اينستاگرام لايه باز از فروشگاه فايل - بنر لايه باز فروشگاهي

جهت دانلود بنر اينستاگرام لايه باز فروشگاهي (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ... تمامي بنر ها بررسي ، در سايز و رزوليشن استاندارد قابل استفاده در هر نوع وب سايت و يا شبكه اجتماعي ارائه شده است.

دانلود بنر لايه باز اينستاگرام باز مد و فشن

جهت خريد و دانلود بنر اينستاگرام لايه باز مد و فشن (خريد بنر لايه باز فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف

جهت دانلود بنر PSD اينستاگرام حراج و تخفيف (خريد بنر PSD فارسي) با قيمت ارزان به وب سايت خريد فايل » دانلود بنر اينستاگرام مراجعه كنيد ...

بنر اينستاگرام

 

سربرگ لايه باز

خريد و دانلود سربرگ فارسي به صورت لايه باز ، انواع سربرگ شركتي ، سربرگ اداري به صورت PSD طراحي با سليقه هاي مختلف و در موضوعات گوناگون ، جهت دانلود سربرگ PSD به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) و قسمت سربرگ مراجعه نمائيد.

طراحي سربرگ

 

طراحي و دانلود كارت ويزيت لايه باز

دانلود كارت ويزيت فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد و فروش فايل (FIL-E) » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شركتي لايه باز

دانلود كارت ويزيت شركتي فارسي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز به وب سايت خريد فايل » كارت ويزيت لايه باز مراجعه كنيد ...

دانلود كارت ويزيت شخصي لايه باز

كارت ويزيت براي اشخاص حقيقي و حقوقي با قيمت هاي فوق العاده به همراه فونت و به صورت لايه باز در سايت خريد فايل ...

كارت ويزيت

  بيشتر از وب سايت فايل :

اسكريپت كد گذاري آنلاين ، كاركرد سريع و امكان نصب بر روي هاست هاي اشتراكي

اسكريپت كد كردن قالب وردپرس (اسكريپت لايسنس گذاري) : – اين نرم افزار تحت وب بر روي انواع هاست هاي اشتراكي قابل نصب و استفاده است

نرم افزار لايسنس گذاري PHP

  ديگر نگران هك شدن قالب و يا سوء استفاده ها از قالب خود و يا هزينه هاي گزاف اينكار نباشيد … نرم افزار لايسنس گذاري PHP و قالب هاي وردپرس ، جوملا ، اسكريپت هاي PHP و … به سه شكل لايسنس بر روي يك دامين خاص ، لايسنس بر اساس تعيين محدوديت زماني كاركرد فايل و كدگذاري فايل ها به شكلي ناخوانا و غير قابل برگشت با استفاده از رمز دلخواه شما مي توانيد يك و يا هر سه نوع لايسنس بالا را براي اسكريپت خود ايجاد كنيد.   استفاده از اين اسكريپت بسيار آسان و نياز به هيچ آموزش خاصي نخواهد داشت ، ضمن اينكه فرايند توليد لايسنس و كدكردن فايل ها در كمتر از چند ثانيه براي هر فايل قابل انجام است.

برچسب: عرفي سايتي جهت دانلود بنر لايه باز (PSD) ويژه وب و اينستاگرام ، كارت ويزيت لايه باز ، سربرگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۲:۱۲ توسط:sam موضوع: