چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

استارت آپ تليسان چيست و از كجا آمده ؟

استارت آپ تليسان چيست و از كجا آمده ؟

 

 

معرفي كوتاه شركت تليسان

 فكر كنيد يك روز كاري سخت را پشت سر كذاشته ايد و براي فردا كلي برنامه خوب و منظم تدوين كرده ايد.

شب براي استراحت به منزل رفته و صبح با شور و اشتياق پشت خودروي خود مينشينيد اما هر چقدر استارت ميزنيد ماشين روشن نميشود و صداي تق تق ميدهد

برق پشت آمپر نميايد و بعد از كلي كلنجار رفتن ميبينيد كه زمان در حال از دست رفتن است و شما امكان دريافت تاكسي هم نداريد و هنوز تعميركاران خودرو هم مغازه خود را باز نكرده اند.

اينجا بهترين كار اين است كه وارد گوگل بشويد و عبارت تليسان را جستجو كنيد و وب سايت شركت تليسان را باز كنيد و نام خودروي خود را سرچ كنيد و بعد باتري مناسب خودروي خود را انتخاب كنيد و سپس ثبت سفارش اينترنتي از تليسان را انجام بدهيد

حال شما فقط بايد به ميزان حداكثر يك ساعت صبر كنيد تا اولين كارشناس نصب شركت تليسان به محل شما برسد و سپس باتري ماشين شما كه بصورت خريد اينترنتي باتري ماشين از تليسان انجام داده بوديد را نصب كند

 

نحوه كار شركت تليسان چگونه است ؟

 

تليسان بدين صورت عمل ميكند كه تمامي خودرو ها و باتري هاي متناسب با آنها را در وب سايت تليسان قرار داده است

و شما با وارد كردن نام خودروي خود ميتوانيد مشخصات باتري ماشين خود را ملاحضه كنيد و باتري كه نياز داريد را ثبت سفارش كنيد و در كمترين زمان ممكن كارشناس نصب به محل شما اعزام ميشود پس از تست باتري و دينام خودرو اقدام به تعويض باتري ماشين شما ميكند

حال شما به ادامه برنامه زندگي روزانه خود ميرسيد و ميتوانيد از سرويس شتاب تليسان هم بهره مند شويد يعني ارسال سريع باتري به محل شما در كمتر از نيم ساعت است.

 

ايده راه اندازي تليسان از كجا شروع شد ؟

در يك روز باراني كه قصد سفر كرده بوديم متاسفانه بخاطر عدم استفاده زياد از ماشين , باتري ماشين خوابيده بود و نياز بود كه براي راه انداختن خودرو عمل باتري به باتري انجام شود اما چون شخصي را براي اينكار پيدا نكردم سراغ باتري سازي محل رفتم اما آنها هم بسته بودند و يا بخاطر عدم شرايط جووي هوا بيرون نمي آمدند !

آنجا بود كه در اينترنت در اين مورد جستجو كردم اما هيچ نتيجه اي برايم نيامد و يا شركتي پاسخگو نبود

جرقه راه اندازي چنين استارت آپي از همين مسافرت به وقوع پيوست

حالا بعد از 4 سال فعاليت تليسان تولنسته ايم كه خدمات باتري رساني به مشتريان عزيز در سطح شهر را انجام بدهيم

چگونه با تليسان ارتباط داشته باشيم ؟

 

شركت تليسان يك استارت آپ اينترنتي ميباشد كه شما امكان خريد حضوري نداريد و بايد بصورت اينترنتي خريد و ثبت سفارش انجام بدهيد كه با توجه به ايام كرونا در دنيا بهترين و ايده آل ترين خريد ها بصورت اينترنتي انجام ميشود

شما براي اينكه سفارش خود را ثبت كنيد ميتوانيد تماس تلفني با تليسان داشته باشيد و يا اينكه از طريق اپليكيشن تليسان ثبت سفارش اينترنتي باتري ماشين داشته باشيد.

 

تمام اين ارتباط ها و روش دست يابي به تليسان  از طريق لينك زير ميباشد

     تماس با تليسان :

 www.talisan.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۷:۴۸ توسط:sam موضوع:

خرابي هاي معمول پكيج ديواري

نكاتي كه در تعميرات پكيج حتما بايد بدانيد | اگر نمي‌خواهيد در تعميرات پكيج سرتان كلاه برود حتما اين مطلب را بخوانيد

 

 

 

امروزه دستگاه پكيج شوفاژ ديواري جزو لوازم خانگي اصلي مي‌باشد كه معمولا در آپارتمان هاي شهري جهت سيستم گرمايشي و همچنين تامين آبگرم مصرفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

معمولا مصرف كنندگان پكيج هاي ديواري هر ساله مبالغ زيادي خرج تعميرات پكيج مي‌كنند كه با دانستن كمي اطلاعات در رابطه با نحوه عملكرد اين دستگاه بخش عمده اي از اين هزينه ها را مي‌توان صرفه جويي كرد.

 

در ادامه مطلب به معرفي انواع پكيج ديواري كه در كشور موجود مي باشد و همچنين خرابي هاي معمول اين دستگاه مي‌پردازيم و همچنين در انتها راهكارهايي جهت افزايش طول عمر اين دستگاه و پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري خدمتتان ارائه ميدهيم كه مطمئنا در هيچ كجا پيدا نخواهيد كرد.

 

بررسي كيفيت انواع پكيج ديواري در ايران

 

در كشور ما اكثر توليد كنندگان دستگاه پكيج ديواري در واقع فقط به واردات و مونتاژ قطعات يدكي كه از خارج كشور مشغول هستند و فرق آنها فقط در كيفيت قطعات وارداتي مي‌باشد و معمولا سيستم و عملكرد مشابهي دارند.

البته لازم به ذكر است كه پكيج هاي ديواري نيز در دو نوع تك مبدل و دو مبدل توليد مي‌شوند كه براي آنهايي كه قصد خريد پكيج را دارند اين نكته را متذكر ميشوم كه به خاطر كمي ارزان‌تر خريدن اقدام به خريد پكيج تك مبدل نكنيد و با توجه به سختي ?ب كشور ما پكيج هاي تك مبدل عمر بسيار كمي را دارا مي‌باشند.

 

البته كيفيت ساخت و قطعات برخي از پكيج هاي ديواري توليد شده در كشور را مي‌توان تا حدودي در حد استاندارد هاي بين المللي دانست و در صورتي كه پول خوزي پرداخت كنيد و با تحقيق مطمئنا ميتونيد پكيج خوب و با كيفيتي نيز خريداري نماييد.

 

خرابي هاي معمول پكيج ديواري

 

يكي از دلايل اصلي خاموش شدن انواع پكيج ديواري را مي‌توان كم بودن فشار بار پكيج دانست، فشار بار انواع پكيج ديواري در حالت استاندارد بايد روي 1/5 بار باشد، اين فشار بار براي كاركرد قطعات پكيج امري حياتي مي‌باشد و در صورت كم شدن فشار بار و نزديك شدن به صفر معمولا براي جلوگيري از آسيب رسيدن به قطعات پكيج كه با شعله مستقيم در ارتباط هستند عملكرد پكيج به طور كامل متوقف مي‌شود و در اين حالت شما بايد اقدام به بالا بردن فشار بار پكيج به روش زير نماييد

 

 

تنظيم فشار بار پكيج ديواري

 

براي بالا بردن فشار بار پكيج ديواري قطعه اي به نام شير پركن در زير دستگاه پكيج شوفاژ ديواري تعبيه شده است كه بوسيله آن ميتوانيد فشار بار را بالا ببريد.

 

براي پيدا كردن شير پركن بايد خم شويد و زير پكيج را نگاه كنيد و شير پركن را كه داراي ولوم پلاستيكي به رنگ آبي و يا مشكي مي‌باشد را پيدا كنيد و براي تزريق آب به سيستم ولوم آن را در خلاف جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد و به محض رسيدن عقربه گيج فشار روي 1/5 بار آنرا دوباره ببنديد.

 

دليل روشن نشدن پكيج ديواري

 

اگر شما با اين مشكل مواجه شديد و پكيج ديواري روشن نمي‌شود بايد ملاحظه كنيد چه كد خطايي روي پكيج ظاهر مي شود، در دستگاه هاي پكيج ديواري براي عيب يابي مشكلات بوجود آمده ارور هايي روي نمايشگر ظاهر مي شود و يا برخي از چراغ ها چشمك مي‌زنند.

با دانستن كد خطاي پكيج ديواري خود نسبت به عيب يابي و رفع عيب بوجود آمده سريعا اقدام خواهيد كرد.

 

به عنوان مثال در پكيج ايران رادياتور مدل آنالوگ    ارور 40 60 80 ايران رادياتور به اين معنا مي‌باشد كه چراغ هاي 40 60 80 در حال چشمك زدن مي‌باشند.

 

خرابي و تعمير پمپ پكيج ديواري

 

يكي ديگر از خرابي هاي دستگاه پكيج ديواري كه به دليل كيفيت پايين قطعات مي‌باشد خرابي پمپ پكيج مي‌باشد، اكثر تعميركاران با برخورد به مشكل خرابي پمپ پكيج سريعا اقدام به تعويض آن مي‌كنند در صورتي كه شركت پكيجكار با هدف كم كردن هزينه هاي تعمير پكيج اقدام به تعمير پمپ پكيج مي‌نمايد.

پيشنهاد مي‌شود در صورت نياز به   تعميركار پمپ پكيج حتما با شركت پكيجكار تماس بگيريد و مشكل خود را مطرح كنيد. مطمئن باشيد تعمير پمپ بهترين كاري هست كه ميتونيد انجام بديد چون متاسفانه پمپ و روتور هاي نو كه در حال حاضر در بازار به فروش مي‌رسد علاوه بر اين كه از كيفيت پاييني برخوردار هستند هيچ ضمانتي هم ندارند و بيشتر از 5 ماه روي پكيج دوام نمي‌آورند.

اين در حالي است كه شركت پكيجكار روتور هاي تعمير شده را با ضمانت كتبي يكساله ارائه مي‌دهد و همچنين قيمت خيلي مناسب تري دارد

 

پيشگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري

 

جهت جلوگيري از خرابي هاي مكرر پكيج ديواري حتما بايد به چند نكته دقت كنيد :

 

استفاده از پكيج ديواري در دماي كمتر از 60 درجه

باز نكردن شير آبگرم در مواردي كه نياز خيلي كم از آب داريد

استفاده از فيلتر هاي پلي مگنت (پلي فسفات و مغناطيسي)

استفاده از صافي برگشت

شستشوي مدار رادياتور هاي شوفاژ و تزريق محلول ضد رسوب به سيستم رادياتورها

در صورت مشاهده كوچكترين نشتي در سيستم پكيج ديواري حتما نسبت به رفع عيب بوجود آمده سريع اقدام كنيد (چون هر قطره آبي كه از دستگاه خارج شود با يك قطره از آب جديد جايگزين مي‌شود و مشكل اينجاست كه اون آب رسوب جديد وارد سيستم مي‌كند و آبي كه ريخته است قبلا رسوب خود را آزاد كرده و به عبارتي آب خنثي مي‌باشد)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۵:۰۴ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۵۷ توسط:sam موضوع:

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۲۱ توسط:sam موضوع:

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

 

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۰۲ توسط:sam موضوع:

NVR چيست ؟

NVR چيست ؟

NVR  يا همان  Network Video Recorder در سيستم هاي  دوربين مداربسته  وظيفه ضبط و نمايش تصاوير دوربين را بر عهده دارد.
ميتوان از NVR به عنوان سرور Server دوربين مداربسته در سيستم تحت شبكه ياد كرد با اين تفاوت كه كار اين دستگاه بسيار ساده تر و كار كردن با آن به مراتب راحت تر از سرور مي باشد .

معمولا NVR به دوشكل يافت مي شوند

  1. دستگاه هايي كه  در قسمت ورددي پورت Ethernet به تعداد كانال خود پورت دارند.
    2- دستگاه هايي كه فقط يك پورت Ethernet براي ورودي تصاوير دارند ، كه در اين صورت در سيستم بايد از سوپيچ شبكه استفاده كنيد.
    عموما NVR به تعداد كانال هاي 4 – 8 – 16 – 32 در بازار يافت ميشوند.
  2. https://justpaste.it/2rt75
  3. https://anotepad.com/notes/8nbk625d
  4. https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/
  5. http://onlineklubben.dk/site/activity/p/404427/

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۶:۳۹ توسط:sam موضوع:

انواع دوربين مداربسته / دوربين مدار بسته و چشم جادويي

انواع دوربين مداربسته / دوربين مدار بسته و چشم جادويي

 

درود فراوان اميدوارم كه لحظاتتون پر از آرامش باشه

چند نوع دوربين مداربسته داريم؟ سوالي متداول كه اكثرا دنبال پاسخي كامل هستند، سعي ميكنيم تو اين مقاله بصورت كامل به بررسي انواع دوربين مداربسته بپردازيم.

سيستم هاي نظارت تصويري يا همون دوربين هاي مداربسته به لحاظ تكنولوژي ساخت به چند دسته تقسيم مي شوند:

  • آنالوگ
  • شبكه
  • اچ دي HD

سيستم نظارت تصويري آنالوگ

اولين نسل از سيستم دوربين هاي مداربسته كه اولين بار توسط شركت زيمنس براي نظارت بر روي يك موشك نظامي مورد استفاده قرار گرفت.

دوربين هاي اين نسل داراي خروجي BNC براي ارائه تصوير و بعضا داراي ميكرفون با خروجي AV هستند ، بستر ارتباطي مورد استفاده در اين نسل كابل كواكسيال RG-59 مي باشد.

دوربين هاي آنالوگ را ميتوان به صورت مستقيم به تلوزيون وصل كرد.

واحد سنجش وضوح تصوير در دوربين هاي آنالوگ TVL (تي وي لاين) است ، تصاوير ان ها توسط دستگاهي به نام (Digital Video Recorder (DVR پردازش و ذخيره مي شوند.

 

سيستم نظارت تصويري تحت شبكه

دوربين هاي مداربسته تحت شبكه يا همون IP نسلي پيشتاز و كارآمد كه به دليل توانايي ايجاد ارتباط با دنياي تكنولوژيهاي نوين ، تقريبا تمام تجهيزاتي كه به صورت روزانه ما باهاشون سر و كار داريم يا قابليت اتصال به اينترنت رو دارند يا در ورژن هاي جديد اين قابليت رو پيدا ميكنن مثل : خودرو ، موبايل ساعت هوشمند ، تلوزيون و . . . .

سيستم دوربين هاي مداربسته تحت شبكه يكي از تجهيزاتي هستند كه به راحتي با شبكه هاي رايانه اي مختلف ارتباط برقرار مي كنند.

به همين دليل اكثر مراكز و اماكن بزرگ از سيستم نظارت تصويري IP يا تحت شبكه استفاده مي كنند ، انعطاف پذيري ، به روز بودن ، هزينه كمتر ، امنيت بيشتر تنها مزاياي كوچكي از سيستم تحت شبكه به شمار مي آيند.

درگاه اتصال تجهيزات IP  پورت RJ-45 و دستگاه پردازش و ذخيره تصاوير آن ها NVR و واحد سنجش وضوح تصوير دوربين ها مگاپيكسل مي باشد.سيستم هاي نظارت تصويري HD

دوربين ه اي مداربسته HD نسل بعدي سيستم هاي تحت شبكه هستند كه به دليل قيمت بالاي تجهيزات تحت شبكه توسط چند كمپاني در دنيا طراحي ، توليد و روانه بازار شدند ، دوربين هاي HD  همانند دوربين هاي آنالوگ داراي درگاه ارتباطي BNC ، بستر ارتباطي كواكسيال هستند ولي به صورت مستقيم بر روي تلوزيون تصوير نميدهند و دستگاه ذخيره ساز آنها HD DVR است ولي واحد سنجش وضوح تصوير آنها مگاپيكسل است . نسل HD داراي كيفيت به مراتب بيشتري نسبت نسل آنالوگ مي باشند امروزه نسل HD تا وضوح ?K هم پيشرفته.

دوربين مدار بسته و چشم جادويي

دوربين مدار بسته و چشم جادويي: اگر چشم را يكي از حياتي ترين اجزا بدن انسان تصور

كنيم و محيط پيرامون را در غياب آن سرد و تلخ و تاريك در نظر در آوريم، لنز هم براي

تمام انواع دوربين ها ازجمله دوربين مدار بسته چنين جايگاه و منزلت قابل انكاري دارد.

از سويي ميدانيد تصوير ازبازتاب نور از جسم بر روي يك پرده پديد ميايد. در واقع براي

اينكه ما بتوانيم يك شئي را ببينيم، عدسي چشم ما بايد نور انعكاسي را از آن بر روي

شبكيه متمركز كند.

در دوربين هاي مدار بسته انجام اين كار بر عهده لنز است. لنز سيگنالهاي نوري را جمع و بر

روي سنسور متمركز ميكند تا تصوير نهايي شكل بگيرد. نكته مهم اين كه لنزها براساس

ميلي مترنشان داده مي شوند.

مثل لنز??? ميلي متر، لنز???ميلي متر و… درهرلنز يك يا چندعدسي وجودداردكه باكمك

انها پرتو هاي نوري متمركز ميشوند.

لنز ثابت يا Fix

اين لنز فاصله كانوني ثابت و در نتيجه عمق ميدان و زاويه ديد ثابتي دارد.براي مثال

در يك لنز ???ميليمتري، زاويه ديد حدود ?? درجه است.اگر زاويه ديد و عمق  ميدان

مشخص مد نظرتان باشد، اين لنز بهترين انتخاب ممكن براي شماست.

لنز متغيير يا Varifocal

همان گونه كه از نامش بر ميآيد،لنزي است كه فاصله كانوني آن متغيير و به آساني

قابل تنظيم است، در نتيجه زاويه ديد و عمق ميدان به دلخواه شما تغيير ميكند.براي

مثال در يك لنز متغيير?~??ميلي متري ميدان ديد بين ??? تا ?? قابل تغييرو تنظيم

است، بنابر اين آنجا كه زاويه ديد و عمق ميدان محدود و مشخص نشده است.اين

لنز پاسخي شيرين براي تمام جستو جوهاي شما خواهد بود.

لنز موتورايز يا Motorized

عملكرد اين لنز شباهت فراواني به لنز متغيير دارد و فاصله كانوني آن نيز از طريق

يك موتور تنظيم ميشود،علاوهبر اين، زوم و فو كوس اين لنز از راه دور و از طريق

نرم افزار،DVR ويا NVR قابل كنترل است.

  1. نصب دوربين مدار بسته در دفاتر اداري / دوربين مدار بسته رستوران
  2. انتخاب دوربين مدار بسته پيشرفته / نصب دوربين مدار بسته در پروژ
  3. دوربين مدار بسته براي امنيت آپارتمان ها / نصب دوربين مدار بسته در منزل

نصب دوربين مدار بسته در منزل /نصب دوربين مدار بسته در هتل ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۶:۲۳ توسط:sam موضوع:

بزرگترين پادشاه جهان كيست؟

بزرگترين پادشاه جهان كيست؟

x5_rmyf.jpg

از زمان انسانهاي ناشناخته هميشه بزرگترين پادشاه جهان نژادي را دنبال مي كنند كه توسط يك رهبر هدايت مي شود. در سال هاي گذشته مردم شاهد شاهان بزرگ بسياري بوده اند كه قدرت نشان مي دهند. بسياري از رهبران آمده و رفته اند اما رهبراني كه از قدرت و قدرت عالي برخوردار بوده اند فقط در تعداد آنها حضور دارند. 10 بزرگترين پادشاهان تاريخ 1. كوروش بزرگ نام واقعي او كوروش دوم پارسي است. كوروش در يك خانواده سلطنتي كوچك به دنيا آمد. او اولين شخص در ميان بسياري از پادشاهان بزرگ است كه منشور حقوق بشر را مي دهد. كوروش بزرگ در 4 دسامبر 530 قبل از ميلاد درگذشت. او يكي از 10 پادشاه برتر جهان است. 2. شاه آگوستوس سزار او از روم بود و در سال 63 قبل از ميلاد متولد شد. پادشاه آگوستوس به روم كمك كرد تا سرزمين هاي خود را در اين كشور ، مجارستان ، مصر ، اسپانيا و چند كشور ديگر گسترش دهد. او دستاوردهاي بسياري براي مردم خود در رم به دست آورد. 3. فرعون توتموس سوم مصر - تبليغات - بزرگترين پادشاه بعدي جهان فرعون توتموس سوم است و او يكي از اولين حكمراناني است كه استفاده از منابع دريا و انرژي آبي را كشف كرده است. افراد زيادي از اين واقعيت مطلع نيستند كه از فرعون خواسته شد كه ما فقط 7 ساله بوديم كه بر تخت سلطنت بنشيند. وي ركورد پيروزي در همه نبردهايي را كه شركت كرده بود حفظ كرد. 4. Ashoka The Great بارها وجود دارد كه ما در داستان هاي عاميانه خود نام Ashoka The Great را مي شنويم. يك سوال وي به عنوان بنيانگذار سلسله بزرگ موريا شناخته شده است. آشوكا پس از مشاهده خون گسترده اي كه در يكي از جنگ هاي خود ريخته شد ، راه آيين بودايي را دنبال كرد. مسئوليت تاج و تخت پس از مرگ پدر بر دوش وي قرار گرفت. 5- هنري هنري هشتم پادشاه انگليس اصلاحات انگليسي توسط شاه هنري هشتم انگليس آغاز شد. پادشاه با شش زن ازدواج كرده است زيرا او مي خواست پسري به دنيا آورد كه بيشتر به دنبال او تاج و تخت را اداره كند. اگرچه اين آرزوي پادشاه هنري برآورده نشد زيرا او داراي 2 دختر بود كه بعداً معروف به ملكه انگليس بسيار شجاع شدند. وي در سال 1547 درگذشت. 6. King Tamerlane - تبليغات - وي در سال 1336 متولد شد و در بين مردم "Timur The Lane" شناخته شد. وي در دوران خدمت خود به عنوان پادشاه ادعا كرد كه كشورهايي مانند فارس ، ارمنستان ، گرجستان و همچنين برخي از مناطق روسيه. از اين رو ، او مطمئناً يكي از 10 پادشاه برتر جهان است.

مپراتوري پارس در زماني منحصر‌بفرد ايجاد شد؛ زماني كه شكل‌يافته‌ترين تمدن‌هاي جمعيتي در نزديكي خاورميانه مستقر شده بودند. امپراتوري پارس كه بر بخش اعظم خاورميانه حكمراني مي‌كرد بيش از هر امپراتوري ديگري بر بيشترين درصد جمعيت جهاني فرمانروايي كرد. در واقع، تنها در سال ??? پيش از ميلاد مسيح جمعيت تحت كنترل امپراتوري پارس ??.? ميليون نفر بود كه ?? درصد از جمعيت كل جهان در آن روزگار را تشكيل مي‌داد. امپراتوري پارس براي نخستين‌بار بر مناطقي در خاورميانه، شمال آفريقا، آسياي ميانه، هند، اروپا و مديترانه سايه‌‌افكن شده بود.

چنين امپراتوري عظيمي تنها مي‌توانست با ارتشي بزرگ سازماندهي شده باشد. در آن زمان بابلي‌ها، مصري‌ها و هندوها نيز تحت قلمروي امپراتوري پارسي بوده‌اند. امپراتوري پارس در دوره هماهنگي و صلح در خاورميانه براي بيش از دويست سال حكومت كرد و شاهكاري بود كه به ندرت تكرار شده است. ميراث امپراتوري پارس براي جهان ايجاد شبكه‌اي از جاده، سيستم پست، يك زبان واحد براي دولت (در آن زمان آرامي)، خودمختاري براي اقوام مختلف و بوروكراسي بوده است. دين و مذهب زرتشتي نيز داراي مفاهيمي چون اراده آزاد و بهشت و جهنم بودند كه در مذاهب و تمدن‌هاي بعدي تاثيرگذار  بوده‌اند.

امپراتوري روم

اين امپراتوري براي مدت زماني طولاني قدرت برتر در جهان بود. امپراتوري روم يكي از بزرگترين امپراتوري‌هاي تاريخ بود. چندين ويژگي مهم جهان مدرن برآمده از امپراتوري روم هستند و رومي‌ها بيشتر بر فرهنگ هلني يا يوناني‌ كار گسترش و توسعه قلمروي خود را انجام دادند و در معماري، فلسفه و علم نقش مهمي داشتند و آن را به نسل‌هاي بعد انتقال دادند. همچنين، امپراتوري روم كمك كرد تا دين مسيحي از يك فرقه كوچك به يكي از اديان بزرگ جهان تبديل شده و قلمروي آن گسترش يابد.

قوانين روم باستان نيز بر سيستم‌هاي قانوني در غرب تاثيرگذار بود. دموكراسي‌هاي مدرن الهام گرفته از نظام اين نام مجاز نمي باشد روم بوده‌اند. با وجود آن‌كه يونان به عنوان زادگاه دموكراسي در جهان شناخته شده است، پدران بنيانگذار آمريكا از مدل اين نام مجاز نمي باشد بريتانيا و روم تاثيرپذير بوده‌اند. آنان اغلب بي‌ميل از ‌اجراي مدل دموكراسي آتني بودند و مدل تركيبي دولت در روم متشكل از عناصر پادشاهي، اشرافي و دموكراتيك را تحسين مي‌كردند. سيستم اين نام مجاز نمي باشد آمريكا با قواي جداگانه‌اي كه دارد به نظام نهادي رومي نزديك‌تر شد. زماني كه روم از جمهوري به امپراتوري تغيير يافت و ايده و عظمت سزار مطرح شد اين موضوع منبعي الهام‌بخش براي حاكمان بعدي بود. رومي‌ها مردماني سخت‌كوش بودند. آنان براي شكست دادن دشمن در كنار يكديگر بودند.

منبع: شبكه اجتماعي پرسش و پاسخ يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۳۱ توسط:sam موضوع:

بررسي تخصصي جديدترين دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي هايك ويژن

بررسي تخصصي جديدترين دوربين مداربسته پانوراميك 12 مگاپيكسلي هايك ويژن

شركت هايك ويژن بتازگي آخرين محصول خود در دسته دوربينهاي مداربسته پانوراميك IR را با عنوان DS-2CD63C2F-IV به بازار عرضه كرد.

دوربيني با سنسور 12 مگاپيكسلي، ديدي 360 درجه و مجهز به سيستم نور IR داخلي براي بهبود كاركرد ديد در شب كه ما براي بررسي بهتر آنرا در كنار دوربين مداربسته 12 مگاپيكسلي پاناسونيك مدل WV-SFV481 قرار داديم. دوربين مداربسته پاناسونيك مقايسه شونده يكي از بهترين دوربينهاي مداربسته پانوراميك موجود است كه تقريبا در رده دوربين مداربسته پانوراميك Hikvision WV-SFV481 قرار مي گيرد.

در ادامه كارايي دوربينهاي مداربسته را در محيطهايي با نور روز و شب، با سناريوهايي براي آزمايش نور IR، سازگاري كدك هوشمند و ... محك خواهيم زد.

در ابتدا ويدئويي را مشاهده نماييد كه بصورت كلي فرم فيزيكي و ساختار و طراحي دوربين مداربسته پانوراميك هايك ويژن را نشان مي دهد(محتواي تصوير بصورت نوشتاري در ادامه آمده است):

در اين ويدئو نشان مي دهد كه دوربين از 3 ال اي دي IR با برد 15 متر بهره مي برد. اين برد در حالت نصب بر روي ديوار تا 18 متر افزايش مي يابد. در روي بدنه در سه جهت ميكروفنها و سنسورهاي تشخيص نور وجود دارند كه زمان روشن يا خاموش شدن نور IR را بر اساس شدت نور محيط تعيين مي كنند. در زير كاور دوربين مداربسته، اسلات كارت SD قرار دارد كه بايد با باز شدن دو پيچ درپوش اسلات جايگذاري شود. در زير دوربين نيز پايه آلمينيومي قرار دارد. كابلهاي اين دوربين مداربسته شامل : كابل شبكه، كابلهاي I/O و صدا و تبديل هستند. اندازه اين دوربين را نيز در مقابل دوربين مداربسته Axis M3007 مي توانيد در پايان ويدئو مقايسه نماييد.

خلاصه

در بررسي ما، دوربين مداربسته Hikvision 63C2 كيفيت تصويري متوسط رو به بالا نسبت به دوربين پاناسونيك WV-SFV481L4K در نور كامل دارد. ضمن اينكه تصاوير نسبتا بهتري نيز در نور كم در مقابل دوربين مداربسته پاناسونيك به شما مي دهد. بخاطر وجود نور IR در دوربين مداربسته هايك ويژن اجسام در اطراف تا فاصله 6 متري بسيار واضح ديده مي شوند.

اما ممكن است هنگام استفاده از آن بوسيله VMS هايي غير از برند Hikvision به مشكلات زير بر بخوريد:

  • گوشه هاي تصوير خميده شده: ويژگي مسطح سازي اطراف تصوير جالب عمل نمي كند و اجسام در اطراف تصوير در زوايا كشيده و غيرطبيعي مي شوند.
  • اشكالات PTZ مجازي: كنترل PTZ مجازي براي اطراف دوربين بدرستي عمل نمي كنند. زاويه عمودي را محدود كرده و با كم كردن زوم كيفيت بهتر مي شود.
  • پشتيباني محدود از كدك هوشمند: كدك هوشمند H.264+ تنها در حالتي در دسترس خواهد بود كه در حالت نمايش چشم ماهي (Fish eye) قرار داشته باشيد و در حالت مسطح يعني حالتهاي پانوراما و يا PTZ مجازي اين كدك دردسترس نيست كه نتيجه آن نرخ بيت بالاتر خواهد بود.

تنها زماني ممكن است با اين مسائل روبرو شويد كه از دستگاههاي VMS غير معتبري بغير از برند Hikvision استفاده كنيد اما از پلتفرمهاي بين المللي مي توانيد براحتي با سازگاري بالا استفاده كنيد(مثلا Nx Witness/DW Spectrum).

قيمت

دوربين DS-2CD63C2F-IV بصورت آنلاين در آمريكا با قيمت 800 دلار بفروش مي رسد كه بسيار ارزانتر از دوربينهاي مداربسته پانوراميك هم رده از برندهايي مثل پاناسونيك(WV-SFV481 با 1600 دلار)  و بوش (FlexiDome با 1300 دلار) خواهد بود.

حالتهاي نمايش تصوير

دوربين مداربسته هايك ويژن 63C2 چندين حالت نمايش دارد كه چه در حالت نصب ديواري چه هنگام نصب روي سقف قابل استفاده هستند. اين جريانهاي تصويري براحتي در رابط كاربري تحت وب قابل انتخاب هستند و نيازي به تنظيمات ديگر ندارند.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۸:۳۹ توسط:sam موضوع:

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

 

چند سالي هست كه ارز ديجيتال در بين معاملات مردم كشورهاي مختلف، جاي ارز هاي فيزيكي را گرفته است. سهم معاملات ارزهاي ديجيتال در يكي دو سال گذشته نشان داده كه اقداماتي جدي توسط عموم مردم در زمينه مشاهده، اطلاع رساني و حتي تبادلات ارزي، صورت گرفته است.

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، يكي از اقدامات مهم سايت هاي صرافي ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بيشتر ارز هاي ديجيتال بكشانند. براي سفارش طراحي سايت ارز ديجيتال مي توانيد به سايت پيام آوا پردازش مراجعه كنيد.

پيش از اينكه بخواهيم درخصوص طراحي سايت ارز ديجيتال صحبت كنيم؛ لازم است بدانيم كه ارز ديجتال يا رمز ارز چيست و چگونه مي توان به وسيله آن كسب درآمد كرد. شركت پيام آوا پردازش به شما در زمينه شناخت و طراحي سايت كمك مي كند. رمز ارز ها يا همان ارز هاي رمز نگاري شده، جهت جايگزيني ارز هاي سنتي و فيزيكي به وجود آمده اند. رمز ارز ها يا cryptocurrency به ارز هاي ديجيتالي گفته مي شود كه جهت تراكنش هاي مالي، رمز نگاري هاي پيچيده اي دارند. كنترل آن ها توسط مركز خاصي، صورت نمي گيرد، محدوديت جغرافيايي ندارد، مقرون به صرفه هستند و بر مبناي حفظ حريم خصوصي ايجاد شده اند. شرط اساسي اين كه بتوانيم ارزي را رمز ارز به حساب بياوريم، چنين خصوصياتي است:

  • به صورت غيرمتمركز ذخيره شوند.
  • هيچ گونه هويت فيزيكي نداشته و و تنها روي كامپيوتر تعريف شوند.
  • هر كاربر، كدي اختصاصي دارد تا از دسترسي افراد ديگر جلوگيري كند.
  • براي استفاده از آن ها به وارد كردن همه اطلاعات شخصي، نياز نيست .
  • ارز هاي ديجيتال را مي توان، به هر نقطه اي از جهان ارسال نمود.

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

از آنجايي كه زندگي همه ما با دنياي الكترونيك و ديجيتال گره خورده است، براي اطلاع ازآخرين اخبار رمز ارزها، انجام كارهاي روزانه، خريد ارز ديجيتال و بسياري از امور مربوط به رمز ارز ها، نياز داريم كه به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه كنيم. همين امر باعث مي شود تا ما و خدمات دهندگان، از مزاياي زيادي بهره مند شويم.

 

 

 

 

 

يكي از اين مزايا، صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري است. كاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سكه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي كنند. در بازار رمز ارز ها، وقت بسيار ارزشمند تر از طلا به حساب مي آيد. در كنار طراحي سايت صرافي آنلاين، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود، جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت. شركت پيام آوا پردازش با در نظر گرفتن نكات مهم طراحي سايت، طراحي سايت ارز ديجيتال شما را انجام مي دهد.

دلايل اصلي لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال:

  • باز كردن بستر مناسبي براي نقد كردن درآمد فريلنسرها
  • پذيرش و تمايل بالا در خصوص ارز ديجيتال از سوي مردم در سالهاي اخير
  • تحريم ايران در پرداخت هاي بين المللي
  • راحتي كار صرافي ها
  • بالا رفتن ميزان درخواست خريد و فروش ارزهاي ديجيتال
  • كمبود سايت هاي معتبر صرافي آنلاين
  • راهي مناسب براي كسب درآمد از فضاي آنلاين
  • فضاي مناسب براي اطلاع رساني لحظه به لحظه در خصوص ارز ديجيتال

چرا طراحي سايت ارز ديجيتال؟

 

با توجه به اينكه خدمات صرافي ها محدود به خريد و فروش ارز هاي فيزيكي نيست؛ همچنين با انقلاب بلاكچين، ابداع بيتكوين، اتريوم و ديگر ارزهاي ديجيتال و استقبال بي نظير مردم سراسر جهان از چنين ارز هايي، طراحي سايت براي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال فرصتي  مناسب به حساب مي آيد. درواقع در حال حاضر، بسياري از صرافي هاي سنتي براي تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحي سايت ارز ديجيتال كرده اند تا در حجم معاملات اين ارز ها نيز، موثر باشند. بنابراين، افرادي كه به دنبال كسب درآمد از طريق راه اندازي، خريد و فروش ارزهاي ديجيتال (cryptocurrency) هستند، مي توانند با ساخت يك سايت صرافي آنلاين، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا كه اين سايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال ملزم به رعايت امنيت بالا مي باشند، شركت پيام آوا پردازش كه توجه ويژه اي به بحث امنيت سايت ها دارد، مي تواند در اين زمينه به صرافان مشاوره و خدمات ارائه دهد.

در صرافي هاي آنلاين، قيمت ارز هاي ديجيتال و غيره دائما در حال تغيير است. با رويت و مشاهده اين سايت ها متوجه خواهيد شد كه قيمت ها لحظه اي در حال نوسان هستند.

اگر مجموعه اقتصادي وسيعي داريد و يا اين كه حوزه كاري شما بين المللي است، وجود يك سايت بسيار به شما كمك مي كند. داشتن يك صرافي آنلاين به شما كمك مي كند علاوه بر به نمايش گذاشتن اطلاعات به روز ارز ديجيتال، كه بسياري در حال دنبال كردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان كسب و كار بزرگ تري، در داخل و خارج، شناخته شده شويد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1076396-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

راه اندازي سايت صرافي ارز ديجيتال

درست است كه ارزهاي ديجيتال همچون بيت كوين و اتريوم، براي همه جذابيت بالايي دارد؛ اما بايد در نظر بگيريد كه طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، نيازمند رعايت يك سري پروتكل ها و قوانين است. توجه داشته باشيد كه ساخت سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان حرفه اي سايت كه در مورد علوم بلاك چين ها و طراحي سايت اكسچنج اطلاعات داشته باشند، طراحي شود. اگر طراحي سايت شما به صورت حرفه اي و درست انجام شود، مي تواند تاثير قابل توجهي در كسب و كار و درآمد شما داشته باشد. طراحان شركت پيام آوا، با كمال افتخار مي توانند طراحي سايت صرافي ديجيتال شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

با توجه به امكانات مورد نياز ، تقاضاي صاحبان سايت و همچنين نياز ها و اولويت هاي آنان، هزينه ساخت و راه اندازي صرافي ارز ديجيتال و ديگر سايت هاي تخصصي متفاوت است.

همانگونه كه مي دانيد، طراحي سايت ارز ديجيتال، باتوجه به معاملات سنگيني كه در آن مي شود، به امكانات و امنيت بالايي نيازمند است. در طراحي و راه اندازي اين سايت ها، موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت، امنيت پرداخت ها و بهره مندي از انواع كيف پول هاي ارزهاي ديجيتال، در نظر گرفته مي شود.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/866488-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۸:۲۳ توسط:sam موضوع: