چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

مركز ميكروبليدينگ مهريماه

مركز ميكروبليدينگ مهريماه 

مركز ميكروبليدينگ مهريماه يكي از معتبرترين و مجهزترين مراكز ميكروبليدينگ ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده كه مديريت آن برعهده سركار خانم مهريماه نجفي داراي مدرك تخصصي از سازمان فني و حرفه اي كشور و نيز مدرك بين المللي PMU و عضو آكادمي فيبرز مي باشد.

 

گواهي نامه ها و افتخارات

گواهينامه ها و افتخارات سركار خانم مهري ماه نجفي، مديريت عامل مركز مهري ماه بيوتي در حوزه هاي مختلف مهارت زيبايي را مشاهده مي كنيد كه هر يك از مراكز معتبر ارائه شده اند.

در صورت تمايل به مطالعه دقيق تر هر يك از گواهينامه ها، روي عكس مربوط به آن كليك كرده و به جزئيات مفاد آن را دنبال كنيد.

در مركز مهري ماه بيوتي، ارتقاي زيبايي در كنار حفظ سلامت و كيفيت كار و نتايج بهينه دنبال شده و حقوق مشتري سرلوحه اين نام مجاز نمي باشد هاي مديريت قرار دارد.

 

تماس با ما

آدرس

تهران ، سعادت آباد ، ميدان كاج

تلفن

09127129400

جهت دريافت وقت و يا هرگونه سوال و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد

 

منبع : https://mehrimahbeauty.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۵۹ توسط:sam موضوع:

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۱۴ توسط:sam موضوع:

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام 530

مشخصات فني و ظاهري ام وي ام 530

در سال هاي اخير به خصوص يك دهه پيش كمتر كسي حاضر به خريد يك خودروي چيني حتي با قيمتي نزديك به خودروهاي ايراني يا فرانسوي بود و دليل اصلي آن كيفيت پايين، عملكرد ضعيف و استهلاك شديد آنها بود كه مشكلات زيادي را به همراه داشت. براي مشتريان خود همراه بود اما امروز خودروهاي چيني كيفيت خوبي دارند و شرايط بازار به گونه اي است كه خريد خودروهاي چيني براي بسياري از ايرانيان غيرقابل دسترس شده است!

 

 

q5_s08q.jpg

با گذشت زمان، طراحي هاي ناشيانه و زشت خودروهاي چيني جاي خود را به طراحي مستدل داده، ارگونومي ضعيف آنها بهبود يافته و كارايي كلي آنها در گذشته به طرز چشمگيري بهبود يافته و به محصولاتي تبديل شده است كه زماني مي توانستند با خودروهاي ايراني و فرانسوي رقابت كنند. نكردند، امروز در بازار خودروهاي گران قيمتي شده اند و خريدشان از توان بسياري از مشتريان خارج است. البته هنوز راه زيادي تا رسيدن خودروسازان چيني به كيفيت و اعتبار توليدكنندگان مطرح دنيا در پيش است، اما سرعت پيشرفت در صنعت خودرو به قدري شگفت انگيز است كه در حال حاضر در حال توليد محصولاتي جهاني هستند و قابل پيش بيني نيست. . اين سفر طولاني كه در مورد آن صحبت مي كنيم چه زماني طول مي كشد؟ يكي از ترفندهاي چيني ها براي جلب توجه و فروش محصولات خود در سال هاي اخير، علاوه بر تقليد از ظاهر خودروهاي معروف خارجي، استفاده از نام هاي مشابه و نزديك از محصولات معروف دنيا براي ذكر كيفيت و شهرت آن است.  لوازم يدكي ام وي ام امروزه براحتي در دسترس مي باشد و ميتوانيد با چيند كليك ساده فروشنده هاي زيادي را پيدا كنيد و از بين انها بهترين را براي خريد برگزينيد.

بررسي ام وي ام 530

چري A5 كه در بازار داخلي با نام MVM 530 شناخته مي شود، اولين بار در سال 2006 با سه موتور مختلف 1.5 ليتري، 1.8 ليتري و 2 ليتري با دو گيربكس 5 سرعته دستي و 4 سرعته اتوماتيك عرضه شد. براي مشتريان موجود است.

اين خودرو علاوه بر چين در كشورهاي مختلفي مانند مصر، اوكراين، روسيه و ايران توليد مي شد. در داخل سيلندرهاي خود مي توانست 139 اسب بخار قدرت و 182 نيوتن متر گشتاور توليد كند. در بازار ايران در سال 1389 بود كه ام وي ام 530 سدان متولد شد و تنها پس از 6 سال فعاليت در كشور، توليد آن در سال 1395 متوقف شد تا ظرفيت توليد اين شركت به محصولاتي بهتر و جذاب تر اختصاص يابد.

 

 

 

داخل ام وي ام 530

مانند طراحي بيروني، در داخل كابين نبايد انتظار داشبورد جذاب و پيشرفته اي داشت، اما نسبت به قيمت خودرو كيفيت خوبي دارد و مي توان بر ظاهر ساده آن غلبه كرد. طراحي داخلي بسيار ساده است و كيفيت داشبورد نيز به مرور زمان افت كرده است. البته چري در اين سال ها اقدامات زيادي در اين زمينه انجام داده است و اكنون كيفيت متريال داخلي خودروهاي چري بهبود چشمگيري پيدا كرده است. فروشگاه ديجي كار بصورت مستقيم لوازم يدكي ام وي ام 530 را بصورت آنلاين و حضوري در خيابان ملت تهران (چراغ برق) عرضه ميكند.

طراحي ام وي ام 530

ام وي ام 530 از نظر ظاهري حرف زيادي براي گفتن ندارد و طراحي نه چندان جالب آن در كنار رينگ ها و لاستيك هاي كوچك اين شركت با وجود بدنه بزرگ و صندوق عقب مكعبي شكل، ناهماهنگ و نه چندان مناسب را نشان مي دهد. -طراحي جالب با توجه به شرايط بازار و قيمت اين خودرو براي فروش، اين امر باعث مي شود ارزش خريد اين خودرو حتي در مقايسه با خودروهاي توليد داخل بسيار پايين باشد.

البته رقباي اين خودرو شرايط چندان بهتري در بازار ندارند. مثلا تندر 90 با همه مشخصات فني خوبش از نظر ظاهري بسيار ساده و ارزان به نظر مي رسد و خودروي پژو پارس با اينكه طراحي زيباتري دارد اما سال هاست شاهد حضور آن در بازار هستيم و تقريباً چهره اي تكراري با كمترين تغيير در طول سال ها دارد.

به طور كلي طراحي محصولات جديد خودروهاي چيني انتظارات را بالا برده و طراحي محصولات نسل قديمي را به يك فاجعه تبديل كرده است، اما با توجه به شرايط فعلي بازار و رقباي موجود در رده قيمتي اين خودرو، بايد كمي خودمان را ساده كرده و در نظر بگيريم. طراحي ام وي ام 530 قابل قبول است.

مشخصات ام وي ام 530

اين خودرو در زمان تحويل با 3 موتور چهار سيلندر بنزيني با حجم 1.5 ليتري 1.8 ليتري و 2 ليتري عرضه شد و با دو گيربكس 5 سرعته و 4 سرعته اتوماتيك دستي اما در دسترس مشتريان قرار گرفت. بزرگترين نسخه بازار داخلي با حجم 1971 سانتي متر مكعب و جفت با گيربكس 5 سرعته دستي به مشتريان عرضه شد.

 

 

 

اين موتور با مصرف سوخت 6.8 ليتر در شرايط استاندارد مي تواند 139 اسب بخار قدرت در محدوده 5750 دور در دقيقه و حداكثر گشتاور 182 نيوتن متر در محدوده 4500 دور در دقيقه توليد كند كه با استفاده از گيربكس 5 سرعته دستي بر روي آن دريافت و منتقل مي شود. چرخ هاي جلو، در 12 ثانيه مي توانيد از حالت سكون به سرعت 100 كيلومتر در ساعت برسيد.

ام وي ام 530 به طور كلي با طول 4552 ميلي متر، عرض 1750 ميلي متر و ارتفاع 1483 ميلي متر ساخته مي شود كه در مجموع وزن اين خودرو را به حدود 1290 كيلوگرم رساند.بهترين فروشگاه اينترنتي براي خريد با بالاترين كيفيت و بهترين قيمت لوازم يدكي ام وي ام ديجي كار مي باشد كه شما ميتوانيد براحتي كليه نياز هاي خودروي خود را تهياه كنيد.يكي از پر مصرف ترين قطعه مصرفي اين مدل خودرو سپر عقب ام وي ام 530 مي باشد كه در تصادفات معمولا آسيب مي بيند.

منبع: ديده بان ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

سردرهاي ميگرني چگونه هستند؟

درمان ميگرن كه در واقع يك بيماري شايع در بسياري از افراد محسوب مي‌شود، از جمله دغدغههاي بسياري از مبتلايان به اين بيماري ميباشد. به گونهاي كه اين افراد معمولاً در طول زندگي خود داروهاي متعددي را مصرف كرده و يا به سراغ پزشكان مختلفي رفتهاند اما معمولاً بسياري از اين افراد نتيجهي كاملاً قطعي نيافته و تنها در هنگام حملات شديد ميگرني به مصرف قرص‌هاي مسكن ميپردازند. در اين ميان علائم ميگرن در بعضي از افراد گاهي با مصرف مسكنها نيز كاهش نيافته و فرد دوره‌‎‎‎ي سختي را سپري خواهد كرد. با توجه به اين موضوع لازم دانستيم در خصوص روشهاي پيشرفته و جديد درمان ميگرن اطلاع رساني كنيم تا گامي مؤثر در جهت  اين امر برداشته باشيم.

z1_gij.jpg

ميگرن از جمله دردهاي تپنده و ضربان‌داري در سر است كه مي‌تواند زندگي فرد را در روزهاي مختلفي از ماه يا سال مختل كند. از اين‌رو فرد ممكن است با شروع ناگهاني ميگرن تا ساعتها توانايي انجام هيچگونه كاري را نداشته و به طور كلي تمامي برنامه ريزيهاي خود را از دست دهد. با توجه به اين موضوع اين افراد گاهي در بهترين فرصت‌‎‎ها و ساعاتي كه مي‌توانند نهايت استفاده را ببرند دچار سردردهاي شديد شده و فرصت‌هاي خود را از دست ميدهند. بر اين اساس نياز است هر فردي بعد از تشخيص بيماري خود و تاييد آن و توجه به تعداد حملات در يك ماه و يا شدت آن و همچنين طول دورهي بيماري تا بهبودي، به دنبال يك روش مناسب براي تسكين علائم آن  و درمان ميگرن باشد.

سردرهاي ميگرني چگونه هستند؟

لازم به ذكر است كه كليهي سردردهايي كه فرد در طول زندگي خود ودر شرايط متفاوت احساس مي‌كند، ميگرن نبوده و ممكن است از منشأ متفاوتي برخوردار باشد. در حقيقت پنجاه درصد سردردهاي ميگرني معمولاً يك طرفه بوده و حالت ضربان‌داري را در سر فرد ايجاد مي‌كنند. گاهي نيز فرد همراه با سردردهاي يك طرفه يا دوطرفه از علائم متفاوتي چون احساس تهوع، حساسيت به نور، بو يا صدا نيز رنج برده و يا اين كه در موارد حاد با احساس بيحسي در دست و پا رو به رو مي‌شود. علائم ميگرن معمولاً از 4 الي 72 دو ساعت ادامه‌دار بوده و فرد با پيگيري و انجام روشهاي مؤثر درمان‎‌ ميگرن مي‌تواند از شدت علائم يا طول دورهي آن بكاهد.

روشهاي درماني ميگرن

به طور كلي روش‌هاي مختلفي براي درمان ميگرن عنوان مي‌شود كه هر يك با توجه به نوع خود مي‌توانند اثرات موقتي را بر روي اين بيماري بگذارند. از جمله روشهاي معمولي كه براي درمان بيماري و يا جلوگيري از ايجاد حملات متعدد ميگرني پيشنهاد مي‌شود مي‌توان به موارد زير اشاره نمود.

 

  • خنك نمودن منطقهي درد؛ قرار دادن كيسهي يخ و يا پارچهي خيس و خنك بر روي پيشاني مي‌تواند از شدت علائم و درد اين بيماري بكاهد.
  • مصرف مسكنها؛ براي درمان ميگرن به صورت موقت و سريع مسكنها داروهاي بدون نسخه‌اي چون استامينوفن، ايپوپروفن، نايروكس و... پيشنهاد مي‌شود كه هر يك با توجه به تركيبات خود مي‌توانند اثر بخشي قابل قبولي را در كاهش دردهاي ميگرني ايفا نمايند.
  • خوابيدن در يك اتاق ساكت و بدون سر و صدا؛ گاهي اوقات مصرف يك مسكن تنها زماني مي‌تواند بر روي شخص اثر بخش باشد كه فرد از محيط پر تنش(محيطي كه سر و صداي زيادي داشته و داراي ازدحام و شلوغي است) دور شده و با خوابيدن در يك اتاق آرام به درد خود غلبه نمايد.
  • تغيير رفتار وسبك زندگي؛ يكي از روشهايي كه تحت عنوان درمان ميگرن مي‌توان عنوان كرد تغيير رفتارهايمان ميباشد. در واقع اشخاص مبتلا به ميگرن مي‌توانند با ايجاد آرامش بيشتر در خود و رفتارهاي خود و البته ايجاد تغييرات متفاوتي چون ورزش كردن در زندگي به طور روزانه به حفظ آرامش در مواجه با مسائل منفي و استرس‌زا پرداخته و موجب كاهش تعداد حملات شوند. البته توجه شود كه انجام ورزش در هنگام حملهي ميگرني مي‌تواند به بدتر كردن وضعيت منجر شود. بنابراين توصيه مي‌كنيم كه بعد از حملات ميگرني سريعاً به استراحت يا ديگر راهكارهاي درمان ميگرن بپردازيد تا از شدت يافتن و يا طولاني شدن علائم آن جلويگري كرده باشيد.

نكتهي ديگري كه در بحث تغيير سبك زندگي براي درمان ميگرن و بهبود حملات ميگرني مطرح مي‌شود برخورداري از خواب كافي و به موقع ميباشد چرا كه در موارد بسياري حملا ميگرني به دنبال بي‌خوابي يا عدم بهرمندي از خواب مفيد ايجاد شده و باعث مي‌شود فرد در كل روز احساس درد و يا كلافگي داشته باشد.

درمان علائم ميگرن با تزريق بوتاكس

تا پيش از اين ممكن است در خصوص تأثيرات فوقالعادهي بوتاكس بر روي زيبايي و كاهش چين و چروك و خط اخم شنيده باشيد اما اكنون مي‌خواهيم يكي ديگر تأثيرات تزريق بوتاكس بر روي نواحي مختلف سر را عنوان كنيم و آن درمان ميگرن ميباشد. در حقيقت بعضي از افراد در طول يك ماه بارها و بارها حملات ميگرني را تجربه كرده و ممكن است لحظات بسيار عذاب‌آوري را طي كنند. با توجه به اين موضوع اين افراد مي‌توانند با مشورت متخصصين مغز و اعصاب به تزريق بوتاكس ميگرن بپردازد. از آنجايي كه تزريق بوتاكس براي ميگرن بيشتر در جنبهي درماني اهميت دارد تا زيبايي، بنابراين نواحي تزريق آن با بوتاكس معمولي متفاوت خواهد بود. در واقع در اين روش تزريق بوتاكس معمولاً در عضلات پيشاني (فرونتال)، گيجگاهي( تمپورال) و پس سري(اكسي پيتال) و عضلات پاراوتبراي گردن و البته عضلاب تراپزيوس( بالاي شانه) براي فلج كردن عضلات و شل شدن آن‌ها در نظر گرفته مي‌شود.

محل تزريق بوتاكس براي ميگرن


پروتكل استفاده از تزريق بوتاكس براي درمان ميگرن مزمن براساس مطالعات تحقيقاتي باليني است كه به تأييد FDA و رهنمودهاي بعدي ارائه شده توسط اين سازمان شده است. در حالت كلي نواحي مورد تاييد براي تزريق شامل پل بيني، پيشاني، شقيقه‌ها، پشت سر، گردن و قسمت فوقاني پشت (درست بالاي تيغه‌هاي شانه) مي‌باشد. حجم تزريقي مورد نظر با توجه به صلاحديد پزشك متفاوت خواهد بود. براي انجام تزريق بوتاكس ميگرن از يك سوزن بسيار كوچك و نازك و تيز استفاده مي‌شود و روند تزريق اصلا دردناك نخواهد بود. كل مراحل انجام تزريق بين 10 تا 15 دقيقه زمان بيشتر نياز ندارد و به طور معمول به خوبي توسط افراد تحمل مي‌شود. بلافاصله پس از پايان تزريق، اكثريت قريب به اتفاق بيماران، قادر به بازگشت به كارهاي روزمره خود هستند.

تاثيرات ناشي از تزريق بوتاكس براي درمان ميگرن

ميزان دردي كه بيماران مبتلا به سردردهاي ميگرني تجربه مي‌كنند بسيار زياد است به طوري كه بيشتر مبتلايان به ميگرن، نمي‌توانند خواب عميق و راحتي داشته باشند، نمي‌توانند خوب تمركز كنند، به طور مداوم خسته هستند و به طور كلي زندگيشان بسيار تحت تاثير منفي اين سردرد ها قرار مي‌گيرد. تزريق بوتاكس مي‌تواند با كاهش دردها، زندگي بسياري از بيماران را راحت‌تر كند. تاثيرات بوتاكس تنها روي برخي از بيماران نتيجه رضايت بخشي را به همراه دارد. به طور كلي بوتاكس فقط براي ميگرن مزمن مورد تأييد FDA است و اين يعني فقط افرادي كه در طول يك ماه حدود 15 روز يا بيشتر درد ميگرن را تحمل مي‌كنند و هرچه تعداد و شدت سردردها بيشتر باشد، بيمار بازخورد بهتري را نسبت به تزريق بوتاكس نشان خواهد داد.

به اين ترتيب بوتاكس براي بيماراني كه كمتر از 15 روز در ماه دچار سردرد مي‌شوند توصيه نمي‌شود. تزريق بوتاكس در اطراف فيبرهاي دردي كه در سردرد نقش دارند انجام مي‌شود و بعد از آن وارد انتهاي عصبي اطراف محل تزريق شده و مانع انتشار مواد شيميايي دخيل در انتقال درد مي‌شود و به اين روش از فعال شدن سيگنال‌هاي درد در مغز جلوگيري مي‌كند. FDA استفاده از بوتاكس را براي درمان ميگرن مزمن در بزرگسالان 18 سال يا بيشتر تاييد مي‌كند. اگر از بوتاكس براي كودكان يا نوجوانان استفاده شود درماني بدون نسخه محسوب مي‌شود و اين بدان معناست كه پزشك مي‌تواند آن را تجويز كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۵:۳۹ توسط:sam موضوع:

انواع دوربين مداربسته / دوربين مدار بسته و چشم جادويي

انواع دوربين مداربسته / دوربين مدار بسته و چشم جادويي

 

درود فراوان اميدوارم كه لحظاتتون پر از آرامش باشه

چند نوع دوربين مداربسته داريم؟ سوالي متداول كه اكثرا دنبال پاسخي كامل هستند، سعي ميكنيم تو اين مقاله بصورت كامل به بررسي انواع دوربين مداربسته بپردازيم.

سيستم هاي نظارت تصويري يا همون دوربين هاي مداربسته به لحاظ تكنولوژي ساخت به چند دسته تقسيم مي شوند:

  • آنالوگ
  • شبكه
  • اچ دي HD

سيستم نظارت تصويري آنالوگ

اولين نسل از سيستم دوربين هاي مداربسته كه اولين بار توسط شركت زيمنس براي نظارت بر روي يك موشك نظامي مورد استفاده قرار گرفت.

دوربين هاي اين نسل داراي خروجي BNC براي ارائه تصوير و بعضا داراي ميكرفون با خروجي AV هستند ، بستر ارتباطي مورد استفاده در اين نسل كابل كواكسيال RG-59 مي باشد.

دوربين هاي آنالوگ را ميتوان به صورت مستقيم به تلوزيون وصل كرد.

واحد سنجش وضوح تصوير در دوربين هاي آنالوگ TVL (تي وي لاين) است ، تصاوير ان ها توسط دستگاهي به نام (Digital Video Recorder (DVR پردازش و ذخيره مي شوند.

 

سيستم نظارت تصويري تحت شبكه

دوربين هاي مداربسته تحت شبكه يا همون IP نسلي پيشتاز و كارآمد كه به دليل توانايي ايجاد ارتباط با دنياي تكنولوژيهاي نوين ، تقريبا تمام تجهيزاتي كه به صورت روزانه ما باهاشون سر و كار داريم يا قابليت اتصال به اينترنت رو دارند يا در ورژن هاي جديد اين قابليت رو پيدا ميكنن مثل : خودرو ، موبايل ساعت هوشمند ، تلوزيون و . . . .

سيستم دوربين هاي مداربسته تحت شبكه يكي از تجهيزاتي هستند كه به راحتي با شبكه هاي رايانه اي مختلف ارتباط برقرار مي كنند.

به همين دليل اكثر مراكز و اماكن بزرگ از سيستم نظارت تصويري IP يا تحت شبكه استفاده مي كنند ، انعطاف پذيري ، به روز بودن ، هزينه كمتر ، امنيت بيشتر تنها مزاياي كوچكي از سيستم تحت شبكه به شمار مي آيند.

درگاه اتصال تجهيزات IP  پورت RJ-45 و دستگاه پردازش و ذخيره تصاوير آن ها NVR و واحد سنجش وضوح تصوير دوربين ها مگاپيكسل مي باشد.سيستم هاي نظارت تصويري HD

دوربين ه اي مداربسته HD نسل بعدي سيستم هاي تحت شبكه هستند كه به دليل قيمت بالاي تجهيزات تحت شبكه توسط چند كمپاني در دنيا طراحي ، توليد و روانه بازار شدند ، دوربين هاي HD  همانند دوربين هاي آنالوگ داراي درگاه ارتباطي BNC ، بستر ارتباطي كواكسيال هستند ولي به صورت مستقيم بر روي تلوزيون تصوير نميدهند و دستگاه ذخيره ساز آنها HD DVR است ولي واحد سنجش وضوح تصوير آنها مگاپيكسل است . نسل HD داراي كيفيت به مراتب بيشتري نسبت نسل آنالوگ مي باشند امروزه نسل HD تا وضوح ۴K هم پيشرفته.

دوربين مدار بسته و چشم جادويي

دوربين مدار بسته و چشم جادويي: اگر چشم را يكي از حياتي ترين اجزا بدن انسان تصور

كنيم و محيط پيرامون را در غياب آن سرد و تلخ و تاريك در نظر در آوريم، لنز هم براي

تمام انواع دوربين ها ازجمله دوربين مدار بسته چنين جايگاه و منزلت قابل انكاري دارد.

از سويي ميدانيد تصوير ازبازتاب نور از جسم بر روي يك پرده پديد ميايد. در واقع براي

اينكه ما بتوانيم يك شئي را ببينيم، عدسي چشم ما بايد نور انعكاسي را از آن بر روي

شبكيه متمركز كند.

در دوربين هاي مدار بسته انجام اين كار بر عهده لنز است. لنز سيگنالهاي نوري را جمع و بر

روي سنسور متمركز ميكند تا تصوير نهايي شكل بگيرد. نكته مهم اين كه لنزها براساس

ميلي مترنشان داده مي شوند.

مثل لنز۲٫۸ ميلي متر، لنز۳٫۶ميلي متر و… درهرلنز يك يا چندعدسي وجودداردكه باكمك

انها پرتو هاي نوري متمركز ميشوند.

لنز ثابت يا Fix

اين لنز فاصله كانوني ثابت و در نتيجه عمق ميدان و زاويه ديد ثابتي دارد.براي مثال

در يك لنز ۲٫۸ميليمتري، زاويه ديد حدود ۸۶ درجه است.اگر زاويه ديد و عمق  ميدان

مشخص مد نظرتان باشد، اين لنز بهترين انتخاب ممكن براي شماست.

لنز متغيير يا Varifocal

همان گونه كه از نامش بر ميآيد،لنزي است كه فاصله كانوني آن متغيير و به آساني

قابل تنظيم است، در نتيجه زاويه ديد و عمق ميدان به دلخواه شما تغيير ميكند.براي

مثال در يك لنز متغيير۸~۱۲ميلي متري ميدان ديد بين ۲٫۸ تا ۱۲ قابل تغييرو تنظيم

است، بنابر اين آنجا كه زاويه ديد و عمق ميدان محدود و مشخص نشده است.اين

لنز پاسخي شيرين براي تمام جستو جوهاي شما خواهد بود.

لنز موتورايز يا Motorized

عملكرد اين لنز شباهت فراواني به لنز متغيير دارد و فاصله كانوني آن نيز از طريق

يك موتور تنظيم ميشود،علاوهبر اين، زوم و فو كوس اين لنز از راه دور و از طريق

نرم افزار،DVR ويا NVR قابل كنترل است.

https://justpaste.it/2rt75

https://anotepad.com/notes/8nbk625d

https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/404427/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۳۱ توسط:sam موضوع:

نكات قبل از خريد عطر

نكات قبل از خريد عطر

ممكن است بسياري از شما براي خريد عطر از فروشگاه ها و يا حتي خريد اينترنتي عطر وسواس داشته باشيد و سعي كنيد با دقت بهترين عطر را خريداري كنيد.در نظر داشته باشيد نحوه نگهداري و استفاده از عطر به اندازه خريد آن بر اساس سليقه و نياز شما مهم است.

 

در اينجا چند نكته مهم در مورد نگهداري و استفاده صحيح از عطر آورده شده است

 

   مرحله اول، نگهداري

دما، رطوبت، نور

براي بسياري از افراد اتفاق افتاده است كه بهترين عطر خود را با نگهداري ناكافي از بين برده اند. بهترين شرايط اين است كه عطر را در جاي خشك و خنك و دور از نور خورشيد نگهداري كنيد.

بنابراين نگهداري از عطر در ماشين به دليل گرما، نگهداري عطر روي ميز دستشويي به خاطر نور و نگهداري از عطر در حمام به دليل حرارت و رطوبت، به هيچ عنوان سفارش نمي‌شود.

 

بهترين مكان براي نگهداري عطر كجاست؟

كمد در دار كه در جاي گرم نباشد بهترين گزينه براي نگهداري عطر است. اگر همچين كمدي نداريد يا هميشه مي خواهيد عطرهايتان در دسترس و روي ميز باشد، عطرهايي را كه زياد استفاده نمي كنيد را با يك جعبه كوچك روي ميز بگذاريد.

 

برخي از برندهاي عطر به مواردي از اين دست توجه كرده اند و عطر را به جاي مقواي نه چندان جذاب در يك قاب محكم و نفيس قرار داده اند كه اگر با همان قاب روي ميز قرار گيرد جلوه زيبايي پيدا مي كند و از خراب شدن آن جلوگيري مي كند.

 

لرزش مداوم و شديد

دومين تصور غلطي كه بيشتر افراد به خصوص خانم ها در مورد نگهداري عطر دارند، حمل عطر در كيف است. وقتي عطر را در كيفي قرار مي‌دهيم كه مدام تكان مي‌خورد، به يك طرف كج مي‌شود و به نازل يا دستگاه پخش عطر ضربه مي‌زند كه در نهايت باعث نشتي يا شل شدن قسمت بالاي عطر مي‌شود.

 

مرحله دوم استفاده صحيح از عطر است:

شايد در مورد استفاده از عطر و نحوه صحيح عطر زدن شنيده باشيد. اما آيا مي دانيد در نهايت چگونه بايد عطر بزنيد؟ عطر را روي كدام قسمت بدن بايد زد؟ آيا بايد عطر را به لباس يا مو نيز زد؟ بعد از زدن عطر روي دست ها بايد آنها را بماليم يا نه؟

m3_g3ge.jpg

چگونه عطر را اسپري كنيم؟

چيزي كه باعث پخش شدن رايحه مي شود اين است كه مولكول هاي عطر از سطح پوست بلند شده و در هوا پراكنده مي شوند. اما يكي از نكاتي كه در مورد بهترين عطرها وجود دارد اين است كه ماندگاري خوبي روي پوست دارند.

 

براي اينكه عطر بهترين پخش بو را داشته باشد بايد سطح وسيعي از پوست را بپوشاند. بنابراين بهترين راه براي زدن عطر اين است كه عطر را از فاصله خيلي نزديك به پوست نزنيد و شيشه عطر را حداقل 6 تا 20 سانتي متر از سطح پوست قرار دهيد.

 

اين عقيده قديمي كه عطر را فقط بايد در نقاط نبض بدن مانند مچ دست يا گردن استفاده كرد، در زماني صحيح تلقي مي شد كه عطرها تركيبات لازم براي پخش بهتر عطر را نداشتند و اين حركت را باور مي كردند. البته يكي از بهترين نقاط نبض است اما امروزه عطرها تركيبات بسيار پيچيده تري دارند كه به پخش بيشتر عطر شما كمك مي كند و در واقع براي پخش عطر نيازي به استفاده از نبض به تنهايي نيست. عطر را مي توان به قسمت هاي مختلف بدن زد، اما مناطقي كه در معرض هوا قرار دارند، بوي بيشتري مي دهند.

بعد از زدن عطر دست‌ها را به هم نماليد!

دقيقاً مشخص نيست كه اين عادت ناخودآگاه از كجا نشأت مي‌گيرد، اما اين اصلا درست نيست!

 

مالش دست ها باعث اصطكاك و گرما مي شود. اين گرما زياد محسوس نيست اما روي مولكول هاي عطر تاثير مي گذارد و رايحه اصلي عطر را خراب مي كند. در اين فرآيند بيشترين آسيب به نت هاي اوليه و مياني عطر وارد مي شود و حتي از ماندگاري عطر كاسته مي شود. بنابراين بهتر است هر دو دست را خوشبو كنيد و منتظر بمانيد تا مولكول هاي عطر كاملا جذب پوست شوند.

پوست خود را مقداري چرب كنيد!

بهترين عطرها روي پوست هاي مختلف نتايج متفاوتي مي دهند. در تمام اين سال ها فعاليت چاپار آنلاين در زمينه عطر، مي توان گفت بيشترين سوال مشاوران هنگام خريد عطر، ماندگاري عطر است.

 

ماندگاري عطر به عوامل زيادي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها نوع پوست فردي است كه عطر را مصرف مي كند. ماندگاري عطر روي پوست هاي چرب بيشتر است. همانطور كه متخصصان عطر توصيه مي كنند، بدن خود را درست قبل از عطر چرب كنيد.

 

البته كه هيچ كس دوست ندارد بوي عطر خود را با مخلوط كردن آن با بوي كرم يا لوسيون خراب كند. بنابراين برخي از عطرها علاوه بر عطر، لوسيون ها يا مرطوب كننده هاي با همان بوي عطر را نيز دارند. در غير اين صورت مي توانيد از لوسيون كاملا بي بو استفاده كنيد. صبر كنيد تا كرم كاملا جذب بدن شود و سپس عطر را بزنيد.

پيشنهاد ما به شما عزيزان خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين مي باشد.

خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل

‍‍

https://www.pinterest.com/pin/1017250634553590880
https://spark.adobe.com/page/xLUUWRIfj6bd1/
https://sites.google.com/view/akashfras5/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/chaparonline/
https://akashfras5.tumblr.com/
https://www.reddit.com/r/business/comments/r64i51/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C_%D8%A7%D8%B5%D9%84/
https://myspace.com/akashfras5
https://www.goodreads.com/user/show/143551144-dani-sama
https://en.gravatar.com/akashfras5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۹:۵۰ توسط:sam موضوع:

اطلاعيه در خصوص درج اطلاعات ملكي و سكونتي در سامانه ملي املاك و اسكان كشور

اطلاعيه در خصوص درج اطلاعات ملكي و سكونتي در سامانه ملي املاك و اسكان كشور

به گزارش هاريكا خبر » اطلاعيه در خصوص درج اطلاعات ملكي و سكونتي در سامانه ملي املاك و اسكان كشور به گزارش اخبار اقتصادي بر اساس تكليف مقرر در اصلاحيه ماده ۵۴ مكرر قانون ماليات هاي مستقيم مصوب دي ماه ۱۳۹۹، “كليه سرپرستان خانوارها و مالكين واحدهاي مسكوني مكلفند اطلاعات محل سكونت (اقامتگاه) و املاك تحت مالكيت خود را ظرف مدت ۲ ماه از تاريخ ۱۹/ ۱/ ۱۴۰۰ در سامانه املاك و اسكان كشور درج نمايند”.

بدين منظور سرپرستان خانوار مي‌توانند بر اساس آخرين رقم كد ملي خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندي ذيل، به سامانه ملي املاك و اسكان كشور به آدرس
https://amlak.mrud.ir
مراجعه نمايند.

شايان ذكر است از تاريخ ۱۰/ ۲/ ۱۴۰۰ كليه سرپرستان خانوار مي‌توانند بدون در نظر گرفتن آخرين رقم كد ملي خود براي درج اطلاعات مذكور به اين سامانه مراجعه نمايند.

ثبت نام اشخاص حقوقي، اشخاص حقيقي كه كمتر از ۱۸ سال سن دارند، اتباع خارجي و ايرانيان مقيم خارج از كشور در آينده اطلاع رساني خواهد شد.

انجام خوداظهاري از طريق سامانه در اينترنت و با رايانه شخصي بصورت رايگان براي عموم فراهم مي‌باشد ليكن درصورت تمايل به استفاده از خدمات دفاتر پيشخوان دولت با هزينه شخصي نيز امكان پذير است.

تاريخ مراجعه به سامانه با توجه به آخرين رقم كد ملي سرپرست خانوار

🔸۹ – تاريخ مراجعه: ۱۹ و ۲۰ فروردين
🔸۸ – تاريخ مراجعه: ۲۱ و ۲۲ فروردين
🔸۷ – تاريخ مراجعه: ۲۳ و ۲۴ فروردين
🔸۶ – تاريخ مراجعه: ۲۵ و ۲۶ فروردين
🔸۵ – تاريخ مراجعه: ۲۷ و ۲۸ فروردين
🔸۴ – تاريخ مراجعه: ۲۹ و ۳۰ فروردين
🔸۳ – تاريخ مراجعه: ۳۱ فروردين و ۱ ارديبهشت
🔸۲ – تاريخ مراجعه: ۲ و ۳ ارديبهشت
🔸۱ – تاريخ مراجعه: ۴ و ۵ و ۶ و ۷ ارديبهشت
🔸۰ – تاريخ مراجعه: ۸ و ۹ ارديبهشت
🔸كليه كدهاي ملي تاريخ مراجعه: ۱۰ الي ۱۹ ارديبهشت

منبع :

https://www.mapleprimes.com/users/SaraRowe5
https://www.reddit.com/r/business/comments/qhdtt9/%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7_%D8%AE%D8%A8%D8%B1/
https://qiita.com/SaraRowe5
https://www.cplusplus.com/user/SaraRowe5/
https://8tracks.com/sararowe5
http://www.escortpicture.com/SaraRowe5
https://weheartit.com/SaraRowe5
https://www.intensedebate.com/people/SaraRowe5g
http://www.authorstream.com/SaraRowe5/
https://www.f6s.com/sara-rowe
https://letterboxd.com/SaraRowe5/

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۱۸ توسط:sam موضوع:

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

 

 

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ؛ كدام يك را بخريم؟

2 برند برتر توليدكننده ماشين لباسشويي در دنيا، برندهاي بوش و آاگ هستند كه هر دو در كشور آلمان فعاليت مي‌كنند. اگر شما هم در بين انتخاب اين دو برند شك داريد و نمي‌توانيد به مقايسه لباسشويي بوش و آاگ بپردازيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه اين مطلب را به دقت بخوانيد تا تمام اطلاعات درباره ماشين لباسشويي‌هاي اين 2 برند را كسب كنيد و راحت‌تر انتخاب نماييد.

z7_46jw.jpg

مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ

ماشين لباسشويي يكي از مهم‌ترين لوازم برقي در هر خانه است كه تمامي لكه‌هاي روي لباس را در كمترين زمان از بين ميبرد تا اعضاي خانواده هميشه لباس‌هاي تميز و زيبا داشته باشند. به همين دليل خريد بهترين ماشين لباسشويي بر  اساس شرايط و معيارهاي هر خانواده، كار خيلي راحتي نيست. بهترين برندهاي توليدكننده ماشين لباسشويي در كل دنيا برندهاي بوش و آاگ هستند كه هريك معايب و مزاياي خاصي را در مقايسه با يكديگر دارند و در ادامه با اين موارد بيشتر آشنا خواهيد شد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ تاريخچه برند

اگر مردد هستيد كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بهتر است ابتدا درباره كشور سازنده هريك اطلاعاتي كسب كنيد:

  • بوش: برند بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان فعاليت خود را شروع كرد و به تدريج در كشورهاي تركيه، چين، مالزي و مجارستان كارخانه‌هايي را تاسيس نمود تا محصولاتش تحت ليسانس آلمان توليد و به كشورهاي ديگر فروخته شوند. در حال حاضر اين برند جزو 3 برند برتر توليدكننده لوازم خانگي در دنياست.
  • آاگ: برند آاگ از سال 1883 فعاليت خود را در شهر برلين آلمان شروع كرد و ابتدا در زمينه توليد ژنراتور و لامپ فعاليت داشت و با شروع جنگ جهاني دوم فعاليت خود را به سمت توليد هواپيما و خودرو تغيير داد. بر خلاف برند هميشه موفق بوش، اين برند آلماني فراز و نشيب‌هاي زيادي را تجربه كرده و چندين بار تا مرز ورشكستگي نيز پيش رفته است. در حال حاضر اين برند در تمام دنيا شهرت زيادي درباره كيفيت بالاي محصولاتش و عمر بالاي آنها دارد. لازم به ذكر است كه محصولات آاگ علاوه بر المان در كشور اسپانيا نيز مونتاژ مي‌شود.
  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ظاهري

بر اساس تحقيقاتي كه بر روي محصولات بوش و آاگ آنجام شده، ظاهر ماشين لباسشويي‌هاي بوش تا به امروز تغييرات زيادي را جهت استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه داشته است.

 

در طراحي هر مدل جديدتر بوش سعي مي‌شود كه به ارگونومي بدن توجه زيادي شودو ظاهر ان لوكس، مدرن و زيباتر از قبل باشد. اين در حالي است كه طراحان ماشين لباسشويي آاگ زحمت زيايد براي طراحي بدنه ظاهري دستگاه نمي‌كشند و تقريبا مي‌تواند گفت كه از نظر ظاهري مدل‌هاي آاگ تغيير محسوسي نكرده‌اند. پس اگر به دنبال خريد لباسشويي با ظاهر جديد، جذاب و مدرن هستيد، برند بوش براي شما بهتر است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در استفاده از مواد مصرفي

اگرچه برند آاگ هزينه زيادي در طراحي ظاهر جديد مدل‌هاي خود نمي‌كند، اما در عوض دقت بالاتري بر روي استفاده از متريال و مواد مصرفي با كيفيت‌تر دارد. بدين ترتيب عمر مواد و قطعات استفاده شده در ماشين لباسشويي آاگ بالاتر است. البته اين را بدانيد كه مواد اوليه برند بوش نيز بسيار عالي است و كيفيت قابل قبولي دارد.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ ديگ ماشين لباسشويي

بر اساس تجربه كاربران ديگ ماشين لباسشويي‌هاي بوش پس از 3 تا 5 سال به مرور صداي كمي را توليد مي‌كنند كه اين مساله به ضعيف شدن محل نصب ديگ و نوع آن بازمي‌گردد. اين در حالي است كه اين مشكل در ماشين لباسشويي‌هاي آاگ ممكن است بعد از 10 سال يا بيشتر اتفاق بيفتد و اين موضوع به دليل استفاده از مواد اوليه بهتر است. لذا نياز به تعميرات لباسشويي بوش  زودتر از تعمير برند آاگ اتفاق خواهد افتاد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر پمپ

پمپ استفاده شده در برند بوش و آاگ پمپ آكسول ايتاليايي است كه كيفيت بسيار خوبي دارد. لذا از نظر كيفيت پمپ، اين دو برند در يك سطح هستند و تفاوتي ميان آنها نيست.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر برد الكتريكي

با توجه به نقش بسيار مهم برد در ماشين لباسشويي، كيفيت بالاي برد در هنگام خريد لباسشويي بسيار مهم است. چرا كه اين قطعه مانند مغز براي انسان است و خرابي‌اش به منزله خرابي كل دستگاه قلمداد مي‌شود. به نظر مي‌رسد كه بردهاي الكتريكي آاگ در مقايسه با بردهاي ماشين لباسشويي بوش نسبت به نوسانات برق حساس‌تر هستند و زودتر خراب مي‌شونددر مقايسه با برند آاگ قطعه برد الكتريكي ماشين لباسشويي بوش حساسيت كمتري نسبت به نوسانات برقي و شوك الكتريكي دارد و عمر بيشتر خواهد داشت.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از نظر قيمت قطعات يدكي

اگر هنوز براي شما سوال است كه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ؟ بايد به شما بگوييم كه يمي از مقايسه‌هاي مهم بين اين دو برند در زمينه قيمت قطعات يدكي آنهاست. با توجه به اينكه برند آاگ تنها در اروپا توليد و مونتاژ مي‌شود و كيفيت مواد اوليه بالاتري دارند، قطعات يدكي آنها بسيار گرانتر از قطعات يدكي برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در زمينه موتور

موتور استفاده شده در هر دو برند آاگ و بوش از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است و رضايت بالايي از مشتريان خود دارند. عمر اين موتورها بسيار بالاست و به همين خاطر نمي‌توان گفت كه كدام برند از موتور بهترين استفاده مي‌كند.

 

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ از نظر تعداد برنامه شستشو

تعداد برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش نسبت به برند آاگ بيشتر است و از تنوع بالاتري برخوردار مي‌باشد. علت اين مساله تمركز طراحان بوش بر روي استفاده راحت‌تر كاربر از دستگاه است تا بر اساس جنس پارچه و درجه كثيفي بهترين برنامه را انتخاب كند و نيازي به تنظيمات دستي نباشد. اين در حالي است كه برند آاگ به جاي بيشتر كردن برنامه‌هاي متنوع سعي در بالا بردن كيفيت شستشو در عين سادگي دارد. جالب اينجاست كه همان برنامه‌هاي محدودتر لباسشويي آاگ، كاملا مناسب و كافي هستند و بر اساس نظر كاربران كيفيت شستشوي برند آاگ بسيار بالاتر است.

  1. مقايسه ماشين لباسشويي بوش و آاگ در سرعت تعميرات

به نظر مي‌رسد كه تعميرات لباسشويي بوش نسبت به لباسشويي آاگ سرعت بيشتري داشته باشد چرا كه قطعات يدكي اين برند بيشتر در بازار وجود دارد و مي‌تواند به سرعت از كشور تركيه موجود شود. اين در حالي است كه اگر تعمير لباسشويي آاگ شما نياز به قطعه جديدي داشته باشد بايد از آلمان ارسال گردد. از آنجا كه فروش ماشين لباسشويي بوش نسبت به آاگ در ايران بيشتر است قطعات يدكي برند آاگ ناياب‌تر از برند بوش است.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در تنوع مدل

برند آاگ تاكيد زيادي بر روي تنوع دادن به محصولات خود ندارد و عمده تمركز خود را بر روي كيفيت محصولات خود گذاشته است. اما برند بوش مدل‌هاي متنوعي را توليد مي‌كند تا هر كاربر بر اساس سليقه، مدل و شرايط خود بهترين را انتخاب كند. اگر به دنبال لباسشويي با مدل و طرح جديد هستيد برند بوش براي شما بهتر است. اما اگر حساسيتي روي مدل لباسشويي خود نداريد و عملكرد عالي دستگاه براي شما مهم‌تر است به خريد لباسشويي آاگ فكر كنيد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در داشتن خريدي آسان

با توجه به اينكه هر دو برند آاگ و بوش آلماني هستند و به ايران وارد مي‌شوند؛ احتمال ناياب بودن تعدادي از مدل‌هاي پر فروش بسيار بالاست. به همين دليل خريدار مجبور به پرس و جو كردن درباره موجود بودن مدل دلخواه خود، از ميان تعداد زيادي فروشنده در بازار است. اين مساله ممكن است لذت خريد كردن را از بين ببرد و آن را به كاري طولاني و خسته كننده مبدل سازد. با توجه به محبوبيت و شهرت بيشتر برند بوش در ميان مردم شما راحت‌تر مي‌تواند مدل منتخب خود را پيدا و خريداري كنيد. اين در حالي است كه براي خريد لباسشويي آاگ بايد بيشتر بگرديد چرا كه هر فروشنده‌اي آن را در فروشگاه خود ندارد.

 

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ از لحاظ قيمت

قيمت حدودي لباسشويي بوش مونتاژ و آاگ در يك حد است و تفاوت كمي با يكديگر دارد. اما از آنجا كه تنوع مدل‌ها در برند بوش بيشتر است و بسياري از مدل‌هاي موجود در بازار ايران مونتاژ كارخانه تركيه هستند، قيمت تمام شده تعدادي از مدل‌هاي بوش بسيار كمتر از برند آاگ است. اگر در پاسخ به سوال اينكه ماشين لباسشويي بوش بخرم يا آاگ، قيمت تاثير زيادي در تصميم شما دارد بايد اين را بدانيد كه قطعات يدكي برند آاگ از قيمت بالاتري نسبت به برند بوش برخوردار است و احتمالا هزينه‌هاي تعميراتي شما بيشتر خواهد بود.

  1. مقايسه لباسشويي بوش و آاگ در شركت گارانتي كننده

با توجه به اينكه شركت بوش سال‌هاست در ايران فعاليت دارد و در ميان عموم مردم از محبوبيت و شهرت نسبتا خوبي برخوردار است، شركت‌هاي زيادي مثل كارا سرويس، بوش سرويس و سيهاوي، محصولات اين برند را گارانتي و ضمانت مي‌كنند. اين در حالي است كه رقيب سرسخت برند بوش يعني برند آاگ، شركت گارانتي كننده فعال و شناخته شده‌اي در ايران ندارد و اين مساله يك نقطه ضعف مهم براي محصولات اين برند محسوب مي‌شود.

 

منبع: مه شو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۶:۲۶ توسط:sam موضوع:

چگونه يك باربيكيو روز يادبود را بدون كباب برگزار كنيم

چگونه يك باربيكيو روز يادبود را بدون كباب برگزار كنيم

اين يك تصور اشتباه رايج است كه تنها رويدادهاي خوب روز يادبود، رويدادهايي هستند كه در آن كباب‌هايي وجود دارند كه غذاي شما را آماده مي‌كنند. اما اگر اتفاقاً در آن آخر هفته ميزبان مهماني هستيد، واقعاً نيازي به كباب پز نداريد تا طعم مورد نظر خود را بدست آوريد. فر شما تنها چيزي است كه لازم است تا به غذاي شما طعمي لذيذ بدهد كه شما و مهمانانتان هوس مي كنيد. اين سه دستور غذاي باربيكيو را امتحان كنيد كه همه مهمانان شما فكر مي كنند كه شما يك گريل در آشپزخانه خود پنهان كرده ايد!

 

برگر

 

وقتي به رويدادهاي حياط خلوت فكر مي كنيد، هرگز نمي توانيد با يك همبرگر آبدار و لذيذ اشتباه كنيد. اين غذاي تابستان است - نه تنها براي روز يادبود، بلكه براي جشن هاي چهارم جولاي و جشن تولد در استخر نيز مناسب است.

 

ما دستوري پيدا كرده‌ايم كه به شما امكان مي‌دهد از فر براي تهيه كيك همبرگرتان استفاده كنيد! اما، به جاي اينكه فقط پتي برگر را مستقيماً روي يك تابه قرار دهيد، مي خواهيد همبرگر را روي يك توري مخصوص فر روي تابه اي كه با فويل پوشانده شده است، كباب كنيد. اميدواريم كه اين به شما فرصت بيشتري مي دهد تا در مورد خريد گريل مناسب براي خود فكر كنيد.

استيك

 

اگر به طور اتفاقي گريل نداريد، ما فقط دستور غذا را داريم كه به شما كمك مي كند يك استيك را در فر كباب كالاپايا  كنيد.

 

فقط براي روشن بودن، پختن استيك در فر با كباب كردن استيك در فر يكسان نيست - يك تفاوت وجود دارد! درست مانند كباب كردن همبرگر در فر، بهتر است استيك خود را روي يك قفسه مخصوص فر قرار دهيد تا هوا در زير استيك گردش كند و همان جلوه گريل را نشان دهد. بنابراين وقتي باربيكيوي روز يادبود شما اينجاست و گريل نداريد، اين دستور العمل را دنبال كنيد تا طعم استيك كبابي را كه خيلي دوست داريد به دست آوريد.

جوجه

 

اگر مي‌خواهيد مصرف گوشت قرمز را كاهش دهيد، سعي كنيد از اين مرغ خوشمزه در جشن روز يادبود خود استفاده كنيد. مجدداً، اگر گريل نداريد اما مي خواهيد طعم گريل مشابهي با مرغ شما داشته باشد، سعي كنيد پودر سير، زيره، نمك دريا و هر چيز ديگري را كه معمولاً هنگام كباب كردن مرغ خود را با آن مزه دار مي كنيد، تركيب كنيد.

 

 احساس محدوديت در آشپزي نااميد كننده است، به خصوص زماني كه مي خواهيد مراسم روز يادبود را با غذاهاي خوشمزه براي همه خانواده و دوستان خود برگزار كنيد. اگر گريل يا اجاق مناسب براي كمك به شما در هنگام ميزباني نداريد، مايليم به شما كمك كنيم تا راه حلي پيدا كنيد. براي يافتن وسايل مناسب براي نيازهاي روزمره و مناسبت هاي خاص خود به فروشگاه ما سر بزنيد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند

منبع : فروشگاه اينترنتي كالاپايا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۴:۴۶ توسط:sam موضوع:

چرا وكيل ديوان عدالت اداري

وكيل ديوان عدالت اداري

اول قبل از اينكه توضيح دهيم چرا وكيل ديوان عدالت اداري نياز داريم، كمي در مورد خود ديوان و مسائلي كه پيگيري مي كند توضيح بدهيم كه چه كارهاي از دادگاه ديوان عدالت بر مي آيد.

ديوان عدالت اداري عليه دعاوي بين ادارات و مردم مي باشد و معمولا دعاوي مربوط به ملكي را نيز به ديوان عدالت اداري مربوط مي شود. اما بهتر است اين نكته را بگوييم به سه دليل زير بهتر است دعاوي ملكي را به ديوان عدالت اداري نبريد :

قوانين ملكي در دادگاه ديوان بسيار پيچيده است.

كار بسيار زمان بر و هزينه بري مي باشد.

و مهمترين نكته به دليل ندانستن قوانين خسارات زيادي به شما وارد مي كند.

z5_xowx.png

وكيل ديوان عدالت اداري در تهران :

همانطور در بالا گفتيم ديوان عدالت اداري پيش بردن كابردها كار سختي است و شما  نياز داريد قبل از هر كاري با يك بهترين وكيل متخصص ديوان عدالت اداري مشورت كنيد و بعد آن شروع به طرح شكايت كنيد.

يك وكيل ديوان در زمينه هاي كميسيون ماده 100، كميسيون ماده 99، شهرداري، تامين اجتماعي و امور مالياتي تخصص داشته باشد.

چگونه بهترين وكيل ديوان عدالت اداري را پيدا كنيم ؟

معمولا بهترين راه براي پيدا كردن وكيل ديوان جستجو از طريق اينترنت است. زيرا تمامي وكلاي با تجربه ديوان داراي وب سايت هستند كه رزومه خود را در آن نوشته اند و شما مي توانيد با كمي پرس و جستجو به آن وكيل اعتماد كنيد.

تهران وكيل با توجه به اينكه در هر بخش داراي دپارتمان جدا است، دپارتمان ديوان عدالت اداري آن همانند اداره كار داراي چندين وكيل با تجربه است كه براي مشاوره حقوقي در زمينه وكيل ديوان عدالت اداري آماده خدمت رساني مي باشند.

 

چرا تهران وكيل براي انجام كارهاي حقوقي :

براي برخي ها شايد سوال پيش بيايد چرا بايد به تهران وكيل اعتماد كنيم و مزيت هاي آن نسبت به ديگران چه مي باشد.

با توجه به اينكه ديوان عدالت اداري توسط وكيل يك كار كاملا تخصصي است و در ايران وكيل هاي مربوط به اينكار بسيار كم است دپارتمان تهران وكيل داراي چندين وكيل در اين زمينه مي باشد.

دومين مزيت ما نسبت به ديگران، وكيل پايه يك بودن تمامي وكلاي ما است.

سومين مزيت داشتن سابقه 10 ساله در زمينه وكالت يكي ديگر از از ويژگي هاي ما مي باشد.

حق الوكاله ما كاملا منصفانه است و سعي مي كند در صورت مشكل مالي به صورت اقساط وجه را دريافت نمايند.

گزارش لحظه به لحظه به پرونده : هر تغييري در پرونده اعمال شود و هر پيشرفتي كه صورت بگيريد به شما موكلان عزيز گفته مي شود.

جهت مشاوره حقوقي ديوان عدالت اداري با وكيل با تجربه مي توانيد با شماره 77221941 تماس گرفته تا شما مستقيم به بخش وكيل ديوان عدالت اداري تهران وكيل وصل شويد و وكلاي ما شما را ياري ميكنند.

اگر پرونده شما نياز به مشاوره حضوري داشته باشد ، از شما ميخواهند كه با پرونده و مداركي كه داريد به تهران وكيل مراجعه كنيد. همچنين در صورت نياز به وكيل اداره كار يا شكايت از كارفرما اين امكان وجود دارد با دپارتمان اداره كار با صحبت كنيد.

 

وكيل متخصص ديوان عدالت اداري

وكيل متخصص ديوان عدالت اداري مرجع تخصصي و بالاترين مرجع اداري جهت رسيدگي به تظلم خواهي اشخاص و افراد جامعه اعم از حقيقي و حقوقي غيردولتي از اقدامات و تصميمات مراجع دولتي و همچنين مرجع تجديد نظر خواهي از آراي مراجع شبه قضايي همچون كميسيون ماده ??? هيئت حل اختلاف كارگر و كارفرما هيات تشخيص مطالبات تامين اجتماعي و همچنين هيئت تشخيص مالياتي مي باشد.

وقتي صحبت از وكيل متخصص ديوان عدالت اداري مي كنيم، منظورمان وكيلي است كه آشنا به قوانين و مقررات تخصصي در حوزه ديوان عدالت اداري مي باشد. اكثر اشخاصي كه در جامعه ما در دانشگاه هاي ما رشته حقوق فارغ التحصيل شده اند در مقطع كارشناسي شايد قوانين و مقرراتي كه در ديوان عدالت اداري حرف اول را مي زنند را مطالعه نكرده باشند و بسياري از اين حقوقدانان در مقطع كارشناسي ارشد نيز رشته هايي به غير از رشته حقوق عمومي كه در بر دارنده ي اري از اين قوانين مرتبط مي‌باشد، تحصيل نكرده اند.

بنابراين شايد بسياري از وكلاي مشغول به كار نسبت به اين قوانين اطلاعي نداشته و مطالعاتي در اين خصوص انجام نداده باشند كه  در مورد پرونده‌هاي مطروحه در ديوان عدالت اداري  به پرونده هاي كيفري و حقوقي كه در ساير مراجع قضايي مطرح مي‌شوند بسيار كمتر مي باشد بنابراين وكيلي مي تواند به شما در اين زمينه كمك نمايند كه علاوه بر آشنايي با قوانين مربوطه تجربه كافي و آراي موفقي در ديوان عدالت اداري را كسب كرده باشد جهت فهم ساده تر موضوع ، براي  مثال در اين خصوص يك مي‌شود فرض بفرماييد راي در خصوص تخلف ساختماني در حوزه شهر از كميسيون ماده صد شهرداري صادر شده باشد.

اين كميسيون ها با اختيار حاصله از قانون برابر با ماده ??? قانون شهرداري ها تشكيل مي شود و با استناد به ماده ??? قانون شهرداري و تبصره هاي آن اقدام به صدور راي مي نمايد همچنين لازم به ذكر است كه اين كميسيون ها شخصيت حقوقي مستقل اي نسبت به شهرداري دارا مي باشند تبصره هاي ماده صد بسيار تخصصي و نكات ريزي را در خصوص تخلفات ساختماني دارند بدين نحو كه در بسياري از آراء صادر شده از شعب ديوان عدالت اداري تنها و صرفاً به دليل اينكه كميسيون ماده ??? شهرداري اشتباه اين موضوعي را كه منطبق با تبصره ديگري از اين ماده بوده است را با يك تبصره ديگري اقدام به صدور راي نموده اند و صرفاً به همين دليل راي صادر شده در ديوان عدالت اداري نقض شده است.

وكيل خوب ديوان عدالت اداري

بنابراين همان گونه كه توضيح داده شد منظور از وكيل خوب ديوان عدالت اداري وكيلي است كه تسلط كامل بر مباحث قانون شهرداري ها و اطلاع از رويه قضايي ديوان عدالت اداري و همچنين آراي صادر شده از هيات عمومي ديوان عدالت اداري را داشته باشد.

موسسه حقوقي تهران وكيل با استفاده از وكيل مجرب خود در اين زمينه و اخذ آراي مثبت بسياري در موضوعات مختلف ديوان عدالت اداري از جمله مباحث مربوط به شهرداري ها هيئت تخلفات اداري كميسيون هاي بدوي و تجديد نظر ماده ??? كميسيون ماده ?? هيات تشخيص مطالبات تامين اجتماعي و آراي صادر شده از مراجع شبه قضايي در خصوص ماليات ها مي تواند كمك شايسته‌اي را به شما بنمايد.

وكيل ديوان عدالت اداري كرج


اگر شما ساكن كرج هستيد و براي كار وكالت ديوان خود نياز به وكيل ديوان عدالت اداري كرج داررد بدون شك موسسه حقوقي تهران وكيل يكي از بهترين گزينه هاي مناسب براي گرفتن مشاوره حقوقي رايگان است كه مشاوران حقوقي ما 24 ساعته آماده پاسخگو شما عزيزان هستند. شما حتما بايد وكيل داشته باشيد و يا حتما قبل از هركاري با وكيل متخصص ديوان عدالت اداري مشورت بگيريد.

وكيل ديوان عدالت اداري كرمانشاه

يكي از كارهاي تخصصي كه نياز به مشاوره تخصصي دارد، مسائل مربوط به ديوان عدالت است و فرق نمي كند كه شما در كدام شهر سكونت داريد و بايد حتما براي پيگيري كارهاي خود به تهران بيايد و به مركز ديوان عدالت واقع در غرب تهران برويد. حال اگر براي شما سخت است كه هي اين مسافت را طي كنيد مي توانيد با مراجعه به موسسه حقوقي تهران وكيل و صحبت با بهترين وكيل عدالت اداري در كرمانشاه صحبت كنيد و صفر تا صد كار را به ما بسپاريد.

وكيل ديوان عدالت اداري رشت


شما اگر ساكن رشت هستيد و در پرونده حقوقي خود كه مربوط به ديوان عدالت اداري است دچار مشكل شده ايد و برايتان مقدرو نيست كه به تهران بياييد مي توانيد از مشاوره حقوقي ما استفاده كنيد و در موسسه حقوقي تهران وكيل با بهترين وكيل هاي ديوان عدالت اداري صحبت كنيد. تهران وكيل با دارا بودن بهترين وكيل ديوان عدالت اداري متخصص قادر است در تمامي زمينه هاي مربوط به ديوان عدالت اداري شما را راهنمايي كنند و در صورت تمايل وكالت خود را به آنها بسپاريد كه جزو بهترين وكيل ايران مي باشند.

 

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۵:۲۱ توسط:sam موضوع: