چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد

اكثر متخصصين ماساژ درماني براي وسايلي كه در جلسه ماساژ استفاده مي شود به بدن خود اعتماد مي كنند. به طور كلي ، متخصصان ماساژ درماني را با دست ، شست ، انگشتان دست ، ساعد ، آرنج و گاهي پا انجام مي دهند. ممكن است برخي از درمانگران با استفاده از ابزاري از جنس پلاستيك يا چوب براي برنامه هاي خاص ، به زائده هاي خود استراحت دهند. سه ابزار تخصصي ماساژ از مناطق مختلف جهان ممكن است بسياري از افراد تنها با شيوه هاي رايج تر ماساژ درماني آشنا شوند.
اگرچه تنها سبك هاي بدن سازي نيست كه با دستگاه امضاء مشتري را درمان مي كند ، اما سه نوع ماساژ درماني يافت شده در سراسر جهان كه از تجهيزات غيرمعمول استفاده مي كنند عبارتند از: ماساژ بامبو كريول ، ماساژ چاقوي چيني و ماساژ ونيك روسي.

czo2_z3.jpg
ماساژ كرمي بامبو
ماساژ كريول در سواحل جنوبي اقيانوس هند از جزاير موجود در مجمع الجزاير ماسكارين سرچشمه گرفت. ماساژ كريول با دو چوب بامبو توخالي انجام مي شود. يكي كاملاً توخالي و ديگري نيمه پر از غلات است. همراه با موسيقي ريتميك كرئول ، تمرين كننده از اين ميله هاي بامبو براي ضربات زدن روي مشتري به صورت ريتم با سرعت 120 تا 140 ضربه در دقيقه استفاده مي كند. اين ماساژ ويژه بسيار تحريك كننده است و براي كساني كه اضافه وزن يا چاق دارند ، براي كاهش سلوليت و بهبود خستگي روحي و جسمي توصيه مي شود.
ماساژ چاقوي چيني
براساس يك سنت بودائي 2000 ساله ، اكنون ماساژ چاقوي چيني در چين ، تايوان و ژاپن - و برخي از شهرهاي غربي چيني ها - موجود است. ماساژ چاقو طبق نظريه نصف النهار طب سنتي چيني انجام مي شود ، با اين هدف كه چاقوها با پاك كردن احتقان ، انرژي را در كنار نصف النهار شخص تحريك مي كنند. در حين ماساژ چاقو ، مشتري در حالت مستعد قرار دارد يا با يك پارچه نازك كه پشت آن را مي پوشاند ، در حالت نشسته تكيه مي دهد. درمانگر لبه تيز تيغه چاقو را در مسيرهاي پرانرژي پشتي مي كشد
ماساژ چاقوي چيني با استفاده از حركات قطع ، به اندازه ساير اشكال ماساژ آرامش بخش نيست ، اما به دليل داشتن توانايي تسكين دردهاي كمر شناخته شده است. اگرچه چاقوها تيز هستند ، اما پوست در يك ماساژ چاقوي مناسب اجرا نمي شود. در چين و تايوان ، مواد گوشتي ابزار انتخابي هستند. در ژاپن ، درمانگران از شمشير سامورايي استفاده مي كنند.
ماساژ ونيك روسيه
بانياهاي روسي (حمام ها) مؤسساتي هستند كه طبق سنت از آن فراتر رفته و راهي براي رهايي از بيماري محسوب مي شوند. ماساژ باستاني ونيك روسي نيز به عنوان ماساژ پلاتزا (تكنيك ماساژ پلاتزا) شناخته مي شود ، از تكنيكي است كه به صورت داغ بانيا انجام مي شود و گفته مي شود ذهن را آرام مي كند ، پوست را بيدار مي كند و هر روز درد و درد را تسكين مي دهد:
بهبود گردش خون تقويت كننده متابوليسم باعث كاهش رشد پاتوژن ها بر روي پوست مي شود
ونيك معمولاً برگهاي برگ ، معطر ، معطر درخت غان يا درخت بلوط است كه در آب گرم يا گرم خيس شده اند. درمانگر از ونيك به چندين روش استفاده مي كند. آن را روي بدن مي ريزد ، آن را در برابر پوست فشرده مي كند ، آن را به يك طرف ديگر مسواك مي زند ، سيلي مي زند و پوست را شلاق مي زند. علاوه بر اثر جسمي حركات ونيك ، يك پلازا نيز به دليل اثرات آروماتراپي ونيك درماني است. روغنهاي اساسي عصاره توس به عنوان يك ماده منعكس كننده عمل مي كنند - فوق العاده براي احتقان تنفسي ، درد عضلات و مفاصل. روغنهاي اساسي يك گياه بلوط بلوط از پوست روغني برخوردار هستند ، آرامش بخش بوده و به عنوان يك ضد التهاب قوي عمل مي كنند.
بدن سازي فراتر از سبك هاي استاندارد آموزش داده شده در مدرسه ماساژ است - واقعيتي كه هنگام سفر به جهان مشهود است. در حالي كه روشهاي درماني دستي با استفاده از ميله هاي بامبو ، خردكننده گوشت ، شمشير سامورايي و شاخه هاي درخت ممكن است براي كساني كه در نيمكره غربي قرار دارند عجيب به نظر برسند ، اين تكنيك هاي ماساژ با احترام از زمان و سنت هاي درماني است.

منبع : http://varzmancom.parsiblog.com


برچسب: وسايل و سبك هاي عجيب غريب ماساژ را بشناسيد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۳:۲۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :