چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

خريد لوازم جانبي گوشي هاي سامسونگ

ليست مدل هاي لوازم جانبي گوشي سامسونگ

 

قاب و گلس:

گوشي هم مانند انسان لباس و ابزار هايي براي محافظت از خود دارد كه لباس آن همان قاب گوشي شما و ابزار محافظ هم گلس براي گوشي شما و از اونجايي كه گوشي قيمت كمي ندارد حتما بايد اقدام به خريد لوازم جانبي كنيد چون فكر كنيد گوشي كه تازه خريداري كرديد وقتي بدون قاب و گلس استفاده ميكنيد و در هفته اول صفحه نمايش گوشي شما پر از خط و خش ميشود و بر فرض مثال موقع خارج كردن گوشي خود از جيبتان از دست شما ليز بخورد و با زمين برخود كند و قاب يا گلسي براي محافظ نداشته باشد بدونه شك بدنه يا صفحه نمايش اسيب جدي وارد ميشود و هزينه زيادي بر روي دست شما ميگذارد پس چه بسا بهتر اس كه موارد مورد نياز گوشي خود را همان اول تهيه كنيد كه ضرر سنگيني به شما وارد نشود.

 

انواع گلس گوشي

گلس گوشي انواع مختلفي دارد:

  • گلس يا محافظ صفحه نانو: نانو گلس از جنس پليمر است و حين ضربه تكه تكه نمي‌شود. به راحتي روي صفحه نصب مي‌شود. ضخامت كمي دارد و تاثيري روي شفافيت و وضوح صفحه ندارد. به آن گلس نشكن نانو هم مي‌گويند.
  • گلس شيشه اي: اين گلس از جنس شيشه است. به همين دليل ضخامت بسيار كمتر و وضوح بسيار بالاتري دارد. اكثر گلس‌هاي موجود در بازار Tempered Glass يا شيشه حرارت ديده هستند. كمي هم منعطفند و در اثر فشار نمي‌شكنند.
  • گلس پلاستيكي: اين نوع گلس شفافيت كمتري دارد. كدرتر است. روي وضوح صفحه تاثير منفي دارند. از جنس پلاستيك هستند و مقاومت نسبتا بالايي دارند.
  • گلس ضدضربه: از TPU ساخته شده است. نوعي پلاستيك پليمري با وضوح بالا كه ضخامت نسبتا بيشتري هم دارند. مي‌دانيد كه TPU به دليل خاصيت ارتجاعي‌اش مي‌تواند ضربه را به طور كامل دفع كند در نتيجه به آن قاب ضدضربه مي‌گويند
  • گلس حريم خصوصي: اين گلس هم به خوبي از صفحه محافظت مي‌كند و هم به دليل تغيير راستاي انتشار نور اجاره نمي‌دهد افراد كناري شما در مكان‌هاي عمومي صفحه نمايش گوشي و اطلاعات شخصي‌تان را ببينند. احتمالا با اين مشكل در مترو و اتوبوس زياد مواجه شده‌ايد. راه‌حل آن استفاده از Glass Privacy است.

گلس‌ها قابليت‌ها و امكانات جانبي هم دارند. برخي قابليت Anti-Reflex دارند. يعني نور و اشعه‌هاي مزاحم از سطح گوشي به چشم شما بازتاب داده نمي‌شوند. برخي فيلتر UV دارند و شدت نور فرابنفش را كاهش مي‌دهند تا آسيب كمتري به چشم برسد. معمولا ضدچربي و ضد لكه هستند و اثر انگشت يا ذرات و لكه‌ها روي صفحه باقي نمي‌ماند.

براي محافظت از لنز دوربين گوشي‌تان هم مي‌توانيد از گلس لنز دوربين استفاده كنيد. يك گلس نازك و با وضوح 100 درصد كه اجازه نمي‌دهد هيچ خط و خشي روي لنز دوربين بيفتد و هميشه تميز و بدون لك مي‌ماند. البته محافظ لنز دوربين ممكن است در درازمدت وضوحش را از دست بدهد و بهتر است هر از چند گاهي يك محافظ جديد روي دوربين نصب كنيد. براي اطلاعات بيشتر راهنماي خريد گلس گوشي را بخوانيد.

 
خريد لوازم جانبي گوشي سامسونگ
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۴:۰۳ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :