چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۹:۵۷ توسط:sam موضوع:

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۷:۲۱ توسط:sam موضوع:

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

فرق دستگاه بخور سرد و گرم

انواع دستگاه بخور

امروزه دستگاه هاي بخور در دو مدل اصلي توليد و عرضه مي شوند. همان گونه كه مي دانيد، دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم اين دو مدل اصلي هستند. تفاوت عمده و مرز جداسازي آن ها نيز با توجه به دماي بخور توليدي است. كه تاثير عمده اي در خريد دستگاه بخور دارد.

در واقع ميزان سردي و گرمي بخور با توجه به دماي محيط، مهمترين وجه تمايز آن هاست. البته اين دو مدل خود داراي انواع ديگري نيز هستند كه هريك از آن ها ويژگي ها و امتيازات ويژه اي را در اختيار استفاده كنندگان قرار مي دهد. مواردي كه به دقت در ادامه مورد بررسي قرار گرفته است و در قيمت دستگاه بخور تاثير گذار است.

 

 چرا بايد از دستگاه بخور استفاده كنيم؟

تنفس در مكاني كه از رطوبت مناسبي برخوردار است به تسكين بيماري هاي تنفسي و آلرژي كمك مي‌كند. به عنوان مثال رينيت آلرژيك يكي از اين مشكلات تنفسي است كه اغلب با علائمي همچون گرفتگي بيني، تحريك و التهاب بافت‌هاي ظريف و مرطوب مخاط بيني همراه است. كاهش اين التهاب نقش مهمي در تسكين عوارض اين‌گونه حساسيت‌ها دارد. به همين جهت استفاده از دستگاه بخور براي اين دسته از افراد امري ضروري محسوب مي‌شود.

زماني كه بافت‌هاي بيني به اندازه كافي مرطوب باشند، مواد محرك و آلرژي‌زا، توانايي فعاليت نداشته و علائم حساسيت كاهش پيدا خواهد كرد. كشف سطح رطوبت مناسب امر دشواري به نظر مي‌رسد. به اين دليل كه ذرات گرد و غبار و ديگر مواد حساسيت‌زا مانند كپك، در رطوبت كم، توانايي رشد كردن ندارند. در مقابل نيز رطوبت بيشتر براي بافت گلو و مجاري بيني بهتر است. رطوبت هواي خانه يا اتاق شما بايد در يك سطح استانداردي قرار داشته باشد كه نه چندان خشك و نه زياد مرطوب باشد.

k1_fmwc.png

 

  1. بخور سرد

دستگاه بخور سرد  يكي از روش هاي رايج براي افزايش و تأمين رطوبت است. دماي بخور سرد اغلب پايين تر از دماي محيط است و در نتيجه به آن سرد گفته مي شود. همچنين در بخور سرد، آب بخار نمي شود، بلكه طي فرآيندي به توده اي مه مانند و غبارگونه در مي آيد كه سبب افزايش رطوبت هوا مي گردد. دستگاه بخور سرد اغلب در نوع تبخيري و التراسونيك قابل تهيه و خريداري است.

  1. بخور گرم

دستگاه بخور گرم  يكي ديگر از انواع رايج بخور است. در اين مدل، بخور حاصل، دماي بالاتري نسبت به دماي محيط دارد. اين ويژگي علاوه بر تأمين رطوبت مي تواند سبب گرم كردن فضاي اتاق يا محل كار نيز شود. دستگاه بخور گرم نيز داراي دو نوع تبخيري و اولتراسونيك است كه هر يك، ويژگي هاي متفاوتي نسبت به نمونه هاي بخور سرد دارند.

پس از بيان كاربردهاي هريك از انواع بخور سرد و گرم، به بررسي دو نوع پركاربرد آن ها يعني تبخيري و اولتارسونيك و بيان مزايا و معايب هركدام اشاره خواهيم كرد.

دستگاه بخور سرد بهتر است يا گرم؟

هر دو دستگاه بخور سرد و گرم، گزينه‌هاي خوبي براي افزايش رطوبت و كاهش خشكي هوا هستند. اگر در خانه كودك يا حيوان خانگي داريد، خريد دستگاه بخور سرد ، انتخاب مناسب‌تري است. دستگاه‌هاي بخور سرد در رطوبت رساني به هوا به اندازه دستگاه‌هاي بخور گرم مؤثر هستند. تنها نكته‌اي كه نسبت به دستگاه بخور سرد مطرح مي‌شود، پخش شدن ذرات و قطره‌هاي آب در فضاي خانه است. به همين دليل اين قطره‌ها قادر به فراهم كردن زمينه لازم جهت رشد و گسترش باكتري‌ها و قارچ‌ها خواهد شد. با توجه به اين موضوع شستشو و تميز كردن محفظه بخور سرد، از بروز اين مشكل پيشگيري خواهد كرد. با تميز كردن مخزن دستگاه رطوبت ساز از تجمع املاح و رشد باكتري، ميكروب و كپك جلوگيري مي‌شود.

 

طرز كار بخور سرد و گرم:

در بخور گرم معمولا به وسيله يك المنت داخلي، آب موجود در مخزن گرم شده و سپس تبخير مي‌شود. همانطور كه گفته شد، استفاده از اين دستگاه تاثير شاياني بر بهبود علائم سرماخوردگي، آنفولانزا و ساير بيماري‌هاي اين چنيني دارد. باعث روان شدن مخاط و جلوگيري از سرفه خشك نيز مي‌شود.

در بخور سرد هم به روش‌هاي مختلفي بخور نسبتا هم دما يا كمي كمتر و بيشتر از دماي محيط ايجاد مي‌شود. اين فرايند به روش‌هاي گوناگوني صورت مي‌گيرد كه يكي از اين روش‌‌ها فناوري اولتراسونيك است.

بخور سرد اولتراسونيك قطرات آب را به ذرات بسيار ريزي تبديل كرده و در هوا پخش مي‌كند. اين ذرات طراوت و رطوبت كافي را به ميزان مناسبي ايجاد مي‌كنند و تنفس سالم‌تري در فضا صورت مي‌گيرد.

 

كنترل خروجي رطوبت

مي توان رطوبت دستگاه هاي بخور را كنترل كرد و اين كار را از طريق سه متغير انجام مي دهند كه بعضي از آن ها ممكن است دو جا براي اين كار داشته باشند. مي توانيد حالت چرخش را روي حالت روشن يا خاموش قرار دهيد تا در سطح مناسبي قرار بگيرد اما معمولاً افراد آن را روي حالت اتوماتيك مي گذارند.

حمل و نقل راحت

بعضي از دستگاه هاي بخور آب، حجم بسيار كمي دارند و بلند كردن و جابجايي آن بسيار راحت است. در واقع اين دستگاه ها به گونه اي طراحي شده اند كه اگر داخل آن ها را با آب پر كنيد ، باز هم سنگيني زيادي نخواهند داشت و همچنين دو عدد فيلتر در درون آن ها قرار گرفته كه در رطوبت هوا نقش بسيار مهمي دارد.

تنظيمات ميزان صدا

ممكن است كه بعضي از دستگاه هاي بخور داراي صداي خفيفي باشند و اگر اين دستگاه را در اتاق قرار دهيد، ممكن است كه از صداي آن كلافه شويد . مي توانيد شب هنگام آن را روي ضعيف ترين حالت صدا بگذاريد و حتي بعضي از دستگاه هاي بخور نيز مي توانند از طريق تنظيمات ، كاملا بي صدا شوند ، حالت هاي سايلنت كاملا بدون صدا نيستند اما صداي آن ها اصلاً قابل توجه نخواهد بود.

سخن پاياني

يك دستگاه بخورِ سرد و رطوبت ساز خوب، مي‌تواند به شما كمك كند خواب راحتي داشته باشيد و بيشتر احساس سلامتي كنيد. هواي پاك منزل و رطوبت كافي مي‌تواند سوزش چشم‌ها و خشكي گلوي شما را برطرف كند و احساس شادابي در شما به وجود آورد. يادتان باشد اولويت‌هايتان را مشخص كنيد و سپس بهترين دستگاه بخور  را خريداري كنيد.

ما در فروشگاه تجهيزات پزشكي زيمانو بهترين دستگاههاي بخور را براي شما فراهم كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۰۲ توسط:sam موضوع: