چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

تابلو سازي حروف وكيوم

تابلو سازي حروف وكيوم به حروف برجسته سه بعدي گفته ميشود كه يكي از جديدترين تابلوهاي تبليغاتي است و امروزه در كنار ساير تابلوهاي تبليغاتي حروف برجسته از جمله حروف استيل، حروف چلنيوم، حروف نئون پلاستيك و … بسيار مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است.

تابلو وكيوم به دليل شكل حروف سه بعدي، از زيبايي خاصي برخوردار بوده و آن را از ساير تابلوهاي حروف برجسته متمايز كرده است. تابلو سه بعدي وكيوم به وسيله دستگاه تمام اتوماتيك و از طريق حرارت دادن پلكسي گلس، ساخته مي­شود. به گونه اي كه پس از طراحي حروف، به وسيله دستگاه  CNC، الگوي كار برش داده شده و بر روي دستگاه وكيوم قرار مي گيرد. در مرحله بعد روي الگوي كار، ورق پلكسي گلس قرار گرفته و حرارت داده مي شود و درنهايت ورق حرارت ديده ساكشن شده و شكل قالب را به خود ميگيرد.

حروف برجسته تابلو وكيوم را مي­توان با تلفيقي از ساير حروف برجسته، مانند حروف استيل و در رنگ­هاي متفاوت طراحي و توليد كرد. تلفيق انواع حروف برجسته باعث ساخت زيباي تابلو وكيوم مي­شود.

قيمت تابلو وكيوم در مقايسه با ديگر تابلوهاي سه بعدي، از جمله تابلو چلنيوم، به علت مراحل ساخت آن، بيشتر بوده و تنها تفاوت آن با حروف پلاستيك و چلنيوم، برجسته بودن پلكسي رويه كار مي­باشد.

مزاياي تابلو وكيوم (حروف برجسته سه بعدي):

  • ضد آب و مقاومت بالا در برابر شرايط آب و هوايي مانند: تابش نور آفتاب، گرد و غبار، ضربه، برف و باران، رطوبت و
  • داراي قابليت اجراي نورپردازي­هاي تركيبي و چشم نواز
  • ايجاد شكل و حالت خاص سه بعدي روي حروف
  • دوام، استحكام، يكپارچگي و عمر زياد
  • سبك و انعطاف پذير نسبت به طلق­هاي پلاستيكي
  • شبيه سازي حروف ريخته گري شده مانند برنج و آلومينيوم و ساير فلزات

zdyz_z6.jpg

تابلوهاي وكيوم به علت نوردهي، شكل فانتزي و تنوع رنگ و مدل، با ساير تابلوهاي تبليغاتي از جمله چلنيوم رقابت تنگاتنگ داشته و طرفداران زيادي دارد.

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلو سازي حروف وكيوم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۱:۵۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :