چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

كاشت ابرو

كاشت ابرو

 

 

ريزش ابرو تا حد امكان ممكن است رخ دهد. كتاب هايي مانند كم كاري تيروئيد، بيماري، وراثت، سوختگي، جراحت، خالكوبي و غيره مي توانند به ابروهاي افتاده تبديل شوند. بسياري از زنان براي جبران پشتون هاي پست خود به روش هايي مانند خالكوبي ابري و هاچ متوسل مي شوند. مشكل اين روش اين است كه دائمي نبود و هر چند وقت يكبار بايد تمديد مي شد.

 

اين موضوع مي تواند شامل تعداد زيادي باشد. با انجام عمل پيوند در كلينيك دكتر خسروي تنها با يك پرداخت مي توانيد براي هميشه ابروهايي زيبا و پرپشت داشته باشيد. همچنين كلينيك هميشه سعي كرده قيمت هاي منصفانه اي را به پيشنهادات ارائه دهد تا همه تجربه ابرو داشته باشند.

همچنين مقدمه كاشت مو HRT را بخوانيد

كاشت ابرو

 

شايد در سال هاي قبل از نازك شدن ابروها، خالكوبي ترند روز بود. اما با افزايش محبوبيت ابروهاي پرپشت، كاشت ابرو نيز روز به روز در حال افزايش است. با كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني داشتن ابروهاي طبيعي، زيبا و پرپشت را تجربه كنيد.

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، كاشت ابرو، ريش و سبيل آماده پاسخگويي به درخواست عزيزان مي باشد. همچنين مي توانيد با شماره هاي كلينيك و يا با مراجعه به كلينيك دكتر خسروياني در تهران از مشاوره رايگان بهره مند شويد. متخصصان مجموعه با يافتن علت اصلي كم پشتي و افتادگي ابروهاي شما بهترين و مناسب ترين روش كاشت را پيشنهاد مي كنند.

 

براي دريافت مشاوره رايگان روي دكمه كليك كنيد

تماس مستقيم 02126760036

تماس مستقيم 02126760036

پروتكل هاي بهداشتي را رعايت كنيد

 

كلينيك دكتر خسروياني موظف به رعايت كليه نكات و پروتكل هاي بهداشتي وزارت بهداشت مي باشد. زيرا تامين سلامت يكي از اولويت هاي اين كلينيك مي باشد. استفاده از وسايل يكبار مصرف و استريل در حين عمل، استفاده از وسايل پانسمان استريل و ضد عفوني شده براي عمل و همچنين محيط كاملا استريل و ضد عفوني شده اتاق عمل براي جلوگيري از انتقال اتاق عمل در دستور كار كلينيك مي باشد. و بسيار سخت گرفتار خواهند شد. پس اگر متقاضي كاشت ابرو به دكتر خسروياني هستيد، جاي نگراني براي سلامتي خود نيست.

 

به طور كلي كاشت ابرو به روش هاي FUT، FUE و SUT قابل انجام است كه تمامي اين روش ها توسط تيم مجرب دكتر خسروياني در كلينيك ايشان انجام مي شود. كلينيك موظف به ارائه مشاوره رايگان در خصوص روش مناسب كاشت ابرو جهت خريد بوده و مشتريان را در اين انتخاب ياري خواهد نمود.

تيم دكتر خسروياني در تمامي مراحل همراه شما خواهد بود

 

قبل، حين و بعد از عمل نكاتي وجود دارد كه بايد رعايت شود كه كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني انتخاب كرده است، مي تواند روند بهبودي را به ميزان قابل توجهي بهبود بخشد. تمامي اين نكات توسط كادر پزشكي به دكتر خسروياني آموزش داده مي شود و همچنين كادر درمانگاه همواره با صبر و حوصله آماده پاسخگويي به سوالات شما خواهند بود.

مشاوره حرفه اي

 

همچنين روش هاي مراقبت از مو FIT را بخوانيد

ضمانت نامه كتبي باليني

 

دكتر خسراني با رضايت هميشگي از انجام كار، ضمانت نامه كتبي اقدام را ارائه مي كند. در اين ضمانت نامه قيد خواهد شد كه در صورت عدم رضايت از تراكم مو، كلينيك بدون دريافت هزينه جايگزين اقدام به كاشت فوليكول مو مي نمايد.

 

كلينيك متعه نيز مي پذيرد كه در صورت تصميم به انجام كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني، پس از مشاوره رايگان به بهترين روش انتخاب شده، براي استفاده و كاشت ابرو به درخواست ايشان انتخاب شود.

 

 

نمونه كار كاشت ابرو تيم دكتر خسروياني

 

كلينيك دكتر خسروياني با سالها تجربه در زمينه كاشت مو، ابرو، ريش و سبيل مفتخر است كه رضايت و اعتماد مشتريان را به همراه داشته باشد. در ادامه نمونه هايي از كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسروياني را براي شما عزيزان قرار داده ايم تا با خيالي آسوده كلينيك دكتر خسروياني را انتخاب كنيد.

 

براي دريافت مشاوره رايگان در خصوص كاشت ابرو در كلينيك دكتر خسراني علاوه بر تماس با گروه و ملاقات حضوري مي توانيد فرم مشاوره زير را انجام دهيد. كارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد و همچنين به شما در انتخاب بهتر كمك خواهند كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۷:۱۳ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :