چين چينستان چين چينستان .

چين چينستان

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.


برچسب: بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۰:۵۱ توسط:sam موضوع:

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۳:۴۰ توسط:sam موضوع:

كد عددي محاسبه ريشه تابع به روش successive substituation

در اين پروژه كد عددي به زبان متلب نوشته شده است كه ريشه هاي يك تابع را به كمك روش successive substituation محاسبه ميكند



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

كد عددي محاسبه ريشه تابع به روش successive substituation


برچسب: كد,عددي,محاسبه,ريشه,تابع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۰۸ توسط:sam موضوع:

معرفي كتاب مرگ فروشنده

معرفي كتاب مرگ فروشنده

اثر آرتور ميلر

درباره‌ي نويسنده

آرتور اشر ميلر نويسنده، نمايشنامه‌نويس و مقاله‌نويس آمريكايي بود. نام ميلر به مدت ?? سال در فهرست مشاهير دنياي ادبيات و نمايش مي‌درخشيد؛ از ميلر نمايشنامه‌هاي درخشان بسياري چون همه پسران من، چشم‌اندازي از پل، قيمت و مرگ فروشنده به‌جاي مانده است كه هنوز هم به‌طور وسيع به اجرا درمي‌آيند.

ويلي لومان ?? سال است كه حرفه‌ي فروشندگي را پيش‌گرفته است. او حالا ?? ساله است و ديگر مانند قبل كارايي ندارد. ويلي حالا ديگر آينده‌اي ندارد تا بدان اميدوار باشد و چاره‌اي ندارد جز آنكه با گذشته‌اش روبه‌رو شود؛ گذشته‌اي كه مايه‌ي تأسف و نااميدي است و ويلي را در هم مي‌شكند. درنهايت ويلي دست به اقدامي شجاعانه ميزند اما اين سؤال مطرح است كه آيا ويلي حقيقتاً قهرمان است يا احمقي است كه تنها خودش را فريب مي‌دهد؟

اين داستان، شاد نيست. داستان درباره‌ي خانواده‌اي است غرق در مشكلات؛ درباره‌ي پا به سن گذاشتن است و درباره‌ي سال‌ها سخت‌كوشي و درنهايت دست نيافتن به هيچ‌چيز و كنار گذاشته شدن. مرگ فروشنده داستان آرزوهاي بزرگي است كه هيچ‌گاه محقق نمي‌شوند؛ داستان خيانت و داستان رابطه‌ي سرد ميان پدر و پسر. مرگ يك فروشنده داستان يك پدر است. اين پدر چه‌كار مي‌كند؟ بي‌قرار است چراكه شغلش را ازدست‌داده، پيوندش را با همه‌چيز، حتي با فرزندانش ازدست‌داده و گرفتار خيالات خود شده است.

با پيش رفتن در داستان تراژدي حقيقي ذره‌ذره خود را نشان مي‌دهد. اين كتاب از آن دسته آثاري است كه بايد بيش از يك‌بار مطالعه شود تا به‌درستي درك شود. مرگ فروشنده خواننده را عميقاً تحت تأثير قرار مي‌دهد و اين در حالي است كه مطالعه‌اش چندان خوشايند نيست. اين اثر در قالب نمايشنامه نوشته شد و واضح است كه بازيگران بسياري آن را روي صحنه برده‌اند؛ اما نخستين بار ?? جولاي ???? بود كه مرگ فروشنده در لاندن تيِتر روي صحنه رفت.

ليندا (صداي ويلي را از بيرون اتاق مي‌شود، با اندكي لرزش صدا مي‌كند): ويلي!
ويلي: همه‌چيز روبه راهه. برگشتم.
ليندا: چرا؟ چي شده؟ (مكث كوتاه) اتفاقي افتاده ويلي؟
ويلي: نه. چيزي نشده.
ليندا: تو كه با ماشين تصادف نكردي مگه نه؟
ويلي (با كمي خشم): گفتم كه چيزي نشده. مگه نمي‌شنوي؟
ليندا: حالت خوبه؟
ويلي: به حد مرگ خستم. (صداي موسيقي كم و كمتر مي‌شود. ويلي كنار ليندا دراز مي‌كشد، كرخ و بي‌حس) نتونستم. نتونستم ليندا… ???

ويلي لومان درست ماند همه‌ي ما مي‌خواهد موفق باشد. گرچه در ابتدا اين‌گونه به نظر مي‌رسد كه ويلي يك شكست‌خورده‌ي تمام‌عيار است اما بايد گفت كه با پيش رفتن در داستان متوجه خواهيم شد كه اين شكست ويلي از سر بددلي و كم‌كاري نيست كه از سر غفلت است. به گمان ويلي موفقيت در زندگي به داشتن ثروت است و راه رسيدن به ثروت، محبوبيت است. ويلي به‌جاي تلاش و پند گرفتن از اشتباهات گذشته، سعي دارد راه رسيدن به موفقيت را ميانبر بزند و همين دليل آن مي‌شود كه درنهايت نه دوستي داشته باشد و نه پولي. فروشنده‌اي درون ويلي است كه دائم در گوشش مي‌خواند «ارزش تو به آن چيزي است كه مي‌فروشي» و مشكل هم همين‌جاست. ويلي نمي‌تواند چيزي بفروشد. او بي‌ارزش است.

ميگويند كه غفلت يك نعمت است و اين نمايشنامه تماماً درباره‌ي ويلي است؛ ويلي با همه‌ي وجودش تلاش مي‌كند، حتي تا مرز ديوانگي پيش مي‌رود تا خود را رويارويي با واقعيت دور نگاه دارد؛ واقعيت اين‌كه ويلي دروغ مي‌گويد، تقلب مي‌كند، دوستي ندارد و به درد هيچ كاري نمي‌خورد.

آنچه اين نمايش را تا اين اندازه درخشان مي‌كند اين موضوع است كه هركدام از شخصيت‌هاي نمايش تجسم يكي از ابعاد شخصيت ويلي است. همسر ويلي همان‌گونه با او رفتار مي‌كند كه ويلي آرزو دارد جامعه با او رفتار كند، دو پسر او مي‌خواهند درست شبيه به او باشند و آن زمان كه ويلي متوجه اين موضوع مي‌شود اميد و آرزوهايش از بين مي‌روند و پسر همسايه‌اش هر چيزي را كه ويلي و دو پسرش در طلب آن هستند دارد. از همين روي، مشاهده‌ي رفتار و نحوه‌ي برخورد ويلي با اين افراد به‌غايت جالب است. از ديگر نكات مثبت اين نمايشنامه ديالوگ‌هاي بسيار خوب آن است.

?? سالم كه بود به جنگل قدم گذاشتم و وقتي ?? سالم شد اومدم بيرون؛ و به خدا قسم كه پولم از پارو بالا مي‌رفت.

اين كتاب توسط انتشارات بيدگل و با ترجمه‌ي حسن ملكي منتشر شده است كه مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت كاواك خريداري نماييد.

https://www.cavack.com/Item/35279


برچسب: معرفي كتاب مرگ فروشنده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۳:۲۴ توسط:sam موضوع:

پاورپوينت الزامات عمومي ساختمان مبحث چهارم مقررات ملي ساختمان در 103 اسلايد

در اين پروژه پاورپوينت الزامات عمومي ساختمان مبحث چهارم مقررات ملي ساختمان در 103 اسلايد همراه با شكل و جدول و ساير توضيحات مطابق با موارد زير ارايه شده است 1 اهداف 2 ضوابط كلي 3 زمين ساختمان و نحوه استقرار بنا 4 اجزاي ساختمان 5 فضاهاي داخلي بنا 6 حداقل ارتفاع الزامي و غيرسرگير فضاها 7 الزامات محيط داخلي به لحاظ تامين نور 8




برچسب: پاورپوينت,الزامات,عمومي,ساختمان,مبحث،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۵:۵۲ توسط:sam موضوع: